| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
33 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| constatari contradictorii in cuprinsul actului de inspectie fiscala -imposibilitatea solutionarii pe fond a contestatiei |
| |
1 |
|
| cuantumul accesoriilor datorate având în vedere că debitul principal a fost modificat ca urmare a desfiinţării parţiale |
| |
1 |
|
| daca accesoriile aferente obligatiilor fiscale se calculeaza de la data scadentei debitului sau de la data inscrisa pe decizia de regularizarea situatiei care reprezinta in fapt data la care organul fiscal poate trece la executarea obligatiilor respective |
| |
1 |
|
| daca dupa data intrarii in vigoare a Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei organele fiscale mai puteau sa calculeze accesorii aferente creantelor bugetare nascute anterior deschiderii procedurii de reorganizare judiciara. |
| |
2 |
|
| dacă accesoriile aferente debitelor individualizate prin decizii de impunere, se calculează şi se datorează de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actelor prin care obligaţiile principale au fost individualizate |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
2 |
|
| dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
| |
1 |
|
| dacă urmare pierderii valabilităţii eşalonării la plată, pentru sumele rămase de plată din eşalonarea la plată acordată, se datorează penalitate de 10%, precum şi dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor restante neachitate la scadenţă |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii accesoriilor in conditiile in care la stingerea obligatiilor nu s-a tinut cont de sumele achitate in plus |
| |
3 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
19 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al accesoriilor in conditiile in care contestatia impotriva deciziei de impunere prin care s-a individualizat suma de plata reprezentand TVA aferenta acestor accesorii a fost respinsa ca neintemeiata - noua |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
1 |
|
| obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care din documentele aflate la dosar nu se poate stabili modalitatea de stingere a obligaţiilor datorate din plăţile efectuate de societate |
| |
1 |
|
| organul de solutionare nu poate face stingerea obligatiilor datorate de societate |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
1 |
|
| organul de soluţionare nu poate reface stingerile operate în evidenţa fiscală |
| |
1 |
|
| pierderea eşalonării la plată |
| |
17 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
14 |
|
| |
872 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
24 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
298 |
|
| |
185 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
6 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
3 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
LG571/03A21L2le)
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A55
LG571/03A134^1L1
LG571/03A134^2
LG571/03A133
LG571/03A146L1la)
LG571/03A150
LG571/03A157L1
LG571/03A157L2
LG571/03A296^3la)
LG571/03A296^18L5^1
HG44/04PT9
HG44/04PT13
HG44/04PT44
HG44/04PT48
HG44/04PT68
HG44/04PT72
HG518/95
LG53/03 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19
LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A55L4
LG571/03A55L1
LG571/03A55L2lk)
LG571/03A57L1
LG571/03A57L2
LG571/03A58
LG571/03A115L1la)
LG571/03A116L2
LG571/03A116L4la)
LG571/03A118L2
LG571/03A146L1la)
HG44/04PT13L1
HG44/04PT13L2
HG44/04PT44
HG44/04PT46
HG44/04PT48
HG44/04PT67
HG44/04PT68
HG44/04PT106
OG92R/03A7L2
OG92R/03A14L2
OG92R/03A19L4
OG92R/03A22
OG92R/03A82
OG92R/03A81L1
OG92R/03A94L2
OG92R/03A206L1lc)ld)
OG92R/03A213L1
OG92R/03A216
OG92R/03A216L1
LG53/03
LG82R/91A6
HG518/95
OPANAF 2906/14PT 2.5
OPANAF 2906/14PT11.1lb) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03 | |
16 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente autoturismelor, în cazul persoanelor ce desfăşoară activităţi independente |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |