| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| dacă contribuabilul datorează accesorii în condiţiile în care debitul principal nu mai există. |
| |
1 |
|
| dacă urmare pierderii valabilităţii eşalonării la plată, pentru sumele rămase de plată din eşalonarea la plată acordată, se datorează penalitate de 10%, precum şi dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor restante neachitate la scadenţă |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii accesoriilor in conditiile in care la stingerea obligatiilor nu s-a tinut cont de sumele achitate in plus |
| |
3 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
19 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al accesoriilor in conditiile in care contestatia impotriva deciziei de impunere prin care s-a individualizat suma de plata reprezentand TVA aferenta acestor accesorii a fost respinsa ca neintemeiata - noua |
| |
1 |
|
| neplata la termen |
| |
1 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
1 |
|
| obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care din documentele aflate la dosar nu se poate stabili modalitatea de stingere a obligaţiilor datorate din plăţile efectuate de societate |
| |
1 |
|
| organul de solutionare nu poate face stingerea obligatiilor datorate de societate |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
1 |
|
| organul de soluţionare nu poate reface stingerile operate în evidenţa fiscală |
| |
1 |
|
| pierderea eşalonării la plată |
| |
17 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
14 |
|
| Accize |
| |
872 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| |
99 |
|
| Datorie vamala |
| |
24 |
|
| |
298 |
|
| Impozit pe profit |
| |
185 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
704 |
|
| TVA |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
78 |
|
| |
9 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| Contributii sociale |
| |
11 |
|
| |
3 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG141/97A72 | |
2 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |