| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
19 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al accesoriilor in conditiile in care contestatia impotriva deciziei de impunere prin care s-a individualizat suma de plata reprezentand TVA aferenta acestor accesorii a fost respinsa ca neintemeiata - noua |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
1 |
|
| obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care din documentele aflate la dosar nu se poate stabili modalitatea de stingere a obligaţiilor datorate din plăţile efectuate de societate |
| |
1 |
|
| organul de solutionare nu poate face stingerea obligatiilor datorate de societate |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
1 |
|
| organul de soluţionare nu poate reface stingerile operate în evidenţa fiscală |
| |
1 |
|
| pierderea eşalonării la plată |
| |
17 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
14 |
|
| |
872 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
24 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
298 |
|
| |
185 |
|
| Impozit pe venit |
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| Procedura |
| |
4 |
|
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
704 |
|
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
47 |
|
| taxa pe poluare |
| |
1 |
|
| contributia trimestriala pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii, aferenta perioadei |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
| dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă societatea are dreptul să deducă contravaloarea sposorizărilor din impozitul pe profit, în condiţiile în care aceste cheltuieli nu se încadrează în categoria sponsorizărilor aşa cum sunt reglementate prin Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A113
LG571/03A114
LG571/03A115L1lb)
LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A21L4lp)
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A19L1
LG571/03A19
LG571/03A145L2la)
LG571/03A19^2L9
HG44/04PT44
HG44/04PT48
HG44/04PT12
LG571/03A128L8lf)
OG92R/03A206L1lc)ld)
OG92R/03A205
OG92R/03A206
OG92R/03A206L2 | |
1 |
|
| dacă “încasările efectiv realizate la nivelul organizatorului” ce constituie baza de calcul a taxei anuale de autorizare a activităţii de jocuri de noroc de tip bingo organizată prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune, conform legii, reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de Bingo din care se scade valoarea totală a premiilor acordate participanţilor la joc, aşa cum a procedat societatea, sau reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de bingo, aşa cum a stabilit organul de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| decizia de impunere emisa pentru obligatii bugetare platite pentru care nu s-au intocmit declaratii fiscale |
| |