| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| neplata la termen |
| |
1 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
1 |
|
| obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care din documentele aflate la dosar nu se poate stabili modalitatea de stingere a obligaţiilor datorate din plăţile efectuate de societate |
| |
1 |
|
| organul de solutionare nu poate face stingerea obligatiilor datorate de societate |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
1 |
|
| organul de soluţionare nu poate reface stingerile operate în evidenţa fiscală |
| |
1 |
|
| pierderea eşalonării la plată |
| |
17 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
14 |
|
| Accize |
| |
872 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| |
99 |
|
| Datorie vamala |
| |
24 |
|
| |
298 |
|
| Impozit pe profit |
| |
185 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
704 |
|
| TVA |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
63 |
|
| |
3 |
|
| Accize |
| |
166 |
|
| |
22 |
|
| Contributii sociale |
| |
60 |
|
| |
2 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calcularea drepturilor vamale de import aferente unor vehicule ce au facut obiectul unor contracte de leasing introduse in tara sub regim de import cu exceptarea de la plata sumelor aferente tuturor drepturilor de import cu conditiile in care prin incetarea ulterioara a contractului de leasing si predarea vehiculelor unui alt utilizator societatea de leasing a schimbat utilizarea marfurilor |
| |
2 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
2 |
|
| drepturi vamale pentru vehicule introduse in tara in regim de admitere temporara, in conditiile in care regimul suspensiv a fost cesionat unei alte societati comerciale |
| |
1 |
|
| facilitati vamale la importul de bunuri destinate aportului in natura la capitalul social al unei societati comerciale |
| |
1 |
|
| importul unui soft inregistrat pe cd daca se datoreaza drepturi vamale la valoarea softului |
| |
1 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
6 |
|
| neindeplinire a conditiilor de acordare a facilitatilor vamale in baza Legii nr.133/1999 pentru importul de bunuri destinate dezvotarii activitatii proprii de productie si servicii |
| |
1 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG1114/01A155
LG571/03A161 | |
35 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
4 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |