| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
11 |
|
| baza impozabila stabilita suplimentar prin estimare, aferenta activitatilor generatoare de venituri desfasurate in agricultura |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03
LG571/03A11
LG571/03A126
LG571/03A128L8 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03
LG571/03A11
LG571/03A126 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A6
OG92/03A7
OG92/03A43
OG92/03A65
OG92/03A94
OG92/03A105
OG92/03A216L3
HG1050/04PT65.1
HG1050/04PT65.2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11L1
LG571/03A126L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A6
OG92/03A7
OG92R/03A67
LG571/03A7
LG571/03A65
LG571/03A67
LG571/03A149 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A7
LG571/03A125^1
LG571/03A126
LG571/03A127
OG92/03A6
OG92/03A7
OG92/03A65 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A7
LG571/03A86
LG571/03A125^1
LG571/03A126
LG571/03A127L1
LG571/03A127L2
LG571/03A127L9
LG571/03A153
OG92/03A65
OG92/03A105 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A126L1la)
LG571/03A126L9la
LG571/03A127L1
LG571/03A128L1
LG571/03A137L1la)
LG571/03A140L1
LG571/03A147^1L1
LG571/03A152L1
LG571/03A152L2
LG571/03A153L1
LG571/03A155
LG571/03A156L1
LG571/03A157
OG92R/03A6
OG92R/03A65
OG92R/03A66
OG92R/03A80
OG92R/03A82
OG92R/03A83
OG92R/03A85L1
OG92R/03A87
OG92R/03A106
HG1050/04PT65.1
HG1050/04PT65.2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A134
LG571/03A134^1
LG571/03A134^2
LG571/03A145
LG571/03A146
LG571/03A147^1
LG571/03A153
HG44/04PT45
OG92R/03A6
OG92R/03A105
OG92R/03A109
OG92R/03A216L3 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A7
LG571/03A125^1
LG571/03A126
LG571/03A127
OG92/03A6
OG92/03A7
OG92/03A65
OG92R/03A67
HG1050/04PT65.1
HG1050/04PT65.2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A73L1
LG207/15A106
LG207/15A7 | |
1 |
|
| calculata asupra unor sume primite cu titlu de finantare |
| |
1 |
|
| ccolectarea tva aferenta lipsurilor in gestiune |
| |
5 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
7 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta diferentei de venituri impozabile nefacturata |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta lipsurilor in gestiune |
| |
3 |
|
| colectarea tva aferenta veniturilor neevidentiate |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferentă operaţiunilor pentru care nu se justifica scutirea |
| |
5 |
|
| colectarea TVA aferentă tranzacţiilor comerciale cu un operator intracomunitar, în condiţiile în care acesta detinea un cod valabil de identificare în scopuri de TVA, dar nu deţinea un cod valabil de identificare în scopuri de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea TVA din facturi de stornare si de anulare a documentelor initiale |
| |
1 |
|
| colectarea TVA la momentul emiterii facturii |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru refuzuri calitative şi cantitative şi alte stornări pentru care nu se face dovada destinaţiei ulterioare |
| |
2 |
|
| colectata aferenta prestari servicii facturate si stornate ulterior, fara a se justifica operatiunea de stornare |
| |
1 |
|
| colectata pentru marfuri constatate lipsa in gestiune faptic dar existente scriptic in evidenta contabila a societatii |
| |
3 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
2 |
|
| contestatarul nu aduce nicio motivaţie în susţinerea cauzei |
| |
6 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| cuantificarea si acordarea scutirii de TVA pentru servicii de transport international de persoane si pentru servicii direct legate de aceste transporturi, in conditiile in care astfel de operatiuni sunt realizate in nume propriu dar cu mijloace de transport, apartinand altor operatori economici |
| |
1 |
|
| cuantumul TVA ca urmare a depasirii limitelor prevazute de lege pentru cheltuielile de protocol si sponsorizare in conditiile in care aceste cheltuieli au influentat impozitul pe profit |
| |
7 |
|
| daca are drept de deducere pentru tva aferenta prestarilor de servicii, in conditiile in care din documentele anexate la dosarul cauzei rezulta ca acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
2 |
|
| daca beneficiaza de dreptul de scutire TVA cu drept de deducere, in conditiile in care bunurile nu au parasit teritoriul Romaniei |
| |
9 |
|
| daca datoreaza TVA pentru vanzarile de terenuri construibile catre personae fizice si juridice in conditiile in care a depasit plafonul de scutire de taxa pe valoarea adaugata, nu s-a inregistrat ca platitoare de TVA, nu a colectat, nu a evidentiat si nu a virat la bugetul statului taxa pe valoarea adaugata |
| |
5 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi nu au acordat drept de deducere pentru TVA aferentă in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au respins la rambursare TVA aferenta unor achizitii de bunuri si servicii, in conditiile in care societatea nu justifica faptul ca achiziile respective au fost efectuate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca in mod legal societatea a inregistrat la randul 16 Regularizari taxa colectata din decontul de TVA taxa pe valoarea adaugata cu semnul minus, in conditiile in care societatea nu a prezentat documentele justificative care au stat la baza acestei inregistrari. |
| |
2 |
|
| dacã în mod legal societatea a solicitat la rambursare prin Decontul de TVA în condiţiile în care această taxă a fost solicitată la rambursare şi prin Decontul de TVA aferent altei luni soluţionat prin emiterea Deciziei de impunere .X., în sensul respingerii la rambursare |
| |
2 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au stabilit in mod corect TVA suplimentara datorata, in conditiile in care au constatat diferente intre taxa pe valoarea adaugata stabilita de societate conform evidentei contabile, respectiv in balante contabile si in registrul jurnal, si taxa pe valoarea adaugata declarata de societate, conform deconturilor de TVA, iar societatea a procedat la corectarea decontului de taxa pe valoarea adaugata pentru perioada supusa inspectiei fiscale |
| |
3 |
|
| daca organele de inspectie fiscala in mod legal au procedat la stabilirea taxei, in conditiile in care, din instrumentarea spetei rezulta o alta situatie de fapt decat cea constatata de organele de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| daca pentru livrarile intracomunitare de bunuri societatea contestatoare beneficiaza de scutirea de taxa pe valoarea adaugata, in conditiile in care codul de TVA al cumparatorilor inscrisi pe facturile in cauza era invalid/inactiv pe perioada verificata |
| |