| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| dacă societatea contestatoare datorează obligaţiile fiscale stabilite în sarcina sa în condiţiile în care acestea au fost comunicate după un termen de 3 ani de la data încheierii regimului vamal suspensiv fără ca organele de inspecţie să precizeze existenţa sau inexistenţa cazurilor de suspendare sau întrerupere a cursului prescripţiei |
| |
1 |
|
| dublu control in materie vamala |
| |
4 |
|
| |
4 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii valorii în vamã pe baza facturilor puse la dispoztie de autoritatea vamalã din tara exportatorului în conditiile în care în urma solutionãrii dosarului penal nu a rezultat cã documentele prezentate de importator la momentul importului ar fi falsificate |
| |
2 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
1 |
|
| prescriptia dreptului organelor vamale de a efetua control vamal ulterior |
| |
18 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| valoarea marfii declarata de importator nu corespunde cu cea declarata de exportator |
| |
24 |
|
| |
298 |
|
| Impozit pe profit |
| |
185 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
704 |
|
| TVA |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
222 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| daca pentru livrarile de cocs de petrol sulfuros efectuate, contestatoarea datoreaza accize in conditiile in care cocsul de petrol sulfuros, incadrat la codul NC 27131100 este un produs neaccizabil, iar organele de control nu au constatat utilizarea acestui produs in scopurile expres prevazute de lege pentru care se datoreaza accize |
| |
1 |
|
| estimarea bazei de calcul pentru accize |
| |
100 |
|
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| |
82 |
|
| Datorie vamala |
| |
9 |
|
| |
191 |
|
| Impozit pe profit |
| |