| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii valorii în vamã pe baza facturilor puse la dispoztie de autoritatea vamalã din tara exportatorului în conditiile în care în urma solutionãrii dosarului penal nu a rezultat cã documentele prezentate de importator la momentul importului ar fi falsificate |
| |
2 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
1 |
|
| prescriptia dreptului organelor vamale de a efetua control vamal ulterior |
| |
18 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| valoarea marfii declarata de importator nu corespunde cu cea declarata de exportator |
| |
24 |
|
| |
298 |
|
| Impozit pe profit |
| |
185 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
704 |
|
| TVA |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
63 |
|
| |
3 |
|
| Accize |
| |
166 |
|
| |
22 |
|
| Contributii sociale |
| |
60 |
|
| |
91 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| calcularea, declararea si achitarea impozitului pe profit aferent trimestrului |
| |
3 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
2 |
|
| dacă organele de soluţionare se pot pronunţa asupra legalităţii şi temeiniciei stabilirii acestui impozit în sarcina societăţii în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă situaţia de fapt care a condus la stabilirea diferenţelor contestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
4 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu prestarile de servicii |
| |
3 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu indemnizatiile de deplasare, transport, cazare etc |
| |
2 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii in conditiile in care sunt efectuate pe baza de documente |
| |
5 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de transport si cazare in tara si strainatate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor estimate in conditiile in care nu rezulta situatia ce a condus la efectuarea estimarii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor privind bunurile de natura stocurilor constatate lipsa din gestiune si neimputabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor reprezentand diferenta dintre amortizarea actualizata si cea inregistrata pana la data reevaluarii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu serviciile |
| |
2 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor aferente achizitii care nu sunt facute in scopul desfasurarii proprriei activitati |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor aferente unor operatiuni a cerei natura nu a fost analizata |
| |
5 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor ce nu au corespondent in venituri |
| |