| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| deductibilitatea unor cheltuieli, in conditiile in care societatea nu aduce nici un fel de motivatii pentru aceste capete de cerere |
| |
1 |
|
| diminuarea pierderii fiscale, în condiţiile în care societatea nu a impozitat veniturile aferente diferenţei din reevaluare la scăderea din gestiune a terenului respectiv |
| |
3 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozit pe profit si tva si accesorii aferente, in conditiile in care societatea nu aduce nici un fel de motivatii in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer |
| |
1 |
|
| impozitarea surplusului din reevaluarea imobilizarilor corporale |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din facturi fiscale neevidentiate |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale reprezentand diminuarea pierderii |
| |
3 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
24 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in cazul aplicarii anumitor scutiri |
| |
4 |
|
| preturi de transfer |
| |
1 |
|
| stabilirea profitului impozabil aferent activitatii economice, in cazul asociatiilor si fundatiilor |
| |
2 |
|
| stabilirea valorii de piata a tranzactiilor efectuate intre persoane juridice afiliate |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| venituri impozabile neevideniate |
| |
185 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| |
4 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
704 |
|
| TVA |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
222 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
100 |
|
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| |
82 |
|
| Datorie vamala |
| |
26 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
2 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
2 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |