| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| impozitarea surplusului din reevaluarea imobilizarilor corporale |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din facturi fiscale neevidentiate |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale reprezentand diminuarea pierderii |
| |
3 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
24 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in cazul aplicarii anumitor scutiri |
| |
4 |
|
| |
1 |
|
| stabilirea profitului impozabil aferent activitatii economice, in cazul asociatiilor si fundatiilor |
| |
2 |
|
| stabilirea valorii de piata a tranzactiilor efectuate intre persoane juridice afiliate |
| |
1 |
|
| venituri din chirii |
| |
1 |
|
| venituri impozabile neevideniate |
| |
185 |
|
| Impozit pe venit |
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
938 |
|
| Procedura |
| |
4 |
|
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
704 |
|
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
2346 |
|
| Procedura |
| |
18 |
|
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| |
1 |
|
| daca societatea avea dreptul sa benefieze de subventie in conditiile in care pentru suma solicitata detine documente justificative |
| |
2 |
|
| dacă sumele reprezentând contravaloarea energiei electrice subvenţionate încasate în anul următor celui pentru care au fost alocate reprezintă pentru participanţii la circuitul financiar prevăzut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevăzut în legile bugetare anuale. |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile in care cererea de compensare a fost depusa ulterior scadentei |
| |
1 |
|
| legalitatea neaceptarii la decontare a cheltuielilor cu paza, a comisionului de administrare privind managementul investitiei aferent serviciilor de paza in conditiile in care organele de control financiar nu au analizat realitatea operatiunilor masurile nefiind intemeiate exclusiv pe faptul ca prestatorul nu a avut punct de lucru in judetul in care a fost efectuata prestarea si nu a depus declaratia de inregistrare fiscala. |
| |
1 |
|
| legalitatea neadmiterii in totalitate a cheltuielilor cu paza, supraveghere si control, managementul investitiei in conditiile in care pontajul a fost intocmit necorespunzator, iar in Nota de fundamentare a fost prevazut un post in timp ce in pontaj si statele de salarii societatea a evidentiat doua posturi |
| |
2 |
|
| legalitatea obligarii la restituirea subventiei pentru energia electrica in conditiile neanalizarii indeplinirii circuitului financiar prevazut de legea bugetara anuala |
| |
4 |
|
| modul de stabilire al subventiei pentru intretinerea cabalinelor din categoria Herghelia Nationala |
| |