| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
5 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
2 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
3 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
9 |
|
| contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul pentru sustinerea invatamantului de stat - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributii datorate pentru indemnizatiile platite membrilor consiliilor de administratie care sunt si salariati ai societatii |
| |
1 |
|
| mod de calcul |
| |
43 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
138 |
|
| |
95 |
|
| Impozit pe venit |
| |
318 |
|
| |
3 |
|
| Redeventa miniera |
| |
277 |
|
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8811 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
18 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| accesorii aferente redeventei miniere |
| |
1 |
|
| dacă contestatoarea datorează redevenţă minieră stabilită suplimentar pentru licenţa aflată în curs de derulare, prin majorarea cotei de redevenţă, în condiţiile în care societatea nu a renegociat licenţele prin încheierea de acte adiţionale cu autoritatea competentă |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste obligaţii suplimentare stabilite în sarcina sa de către organele de control, în condiţiile în care compania şi-a mărit perimetrul de exploatare şi nu a calculat taxa aferentă perimetrului extins |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia achitării taxei pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale |
| |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera și accesorii aferente exploatarii de sare gema, calcar, tuf vulcanic, pegmatit cu mica si feldspat, sisturi grafitoase |
| |