|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
5 |
|
  | CAS mod de calcul |
| |
2 |
|
   | CASS -diferente de constituit in contabilitate |
|  |
1 |
|
  | contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
3 |
|
   | contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
|  |
1 |
|
  | contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
9 |
|
   | contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
|  |
1 |
|
  | contributia la Fondul pentru sustinerea invatamantului de stat - baza de calcul |
| |
1 |
|
   | contributii datorate pentru indemnizatiile platite membrilor consiliilor de administratie care sunt si salariati ai societatii |
|  |
1 |
|
  | mod de calcul |
| |
43 |
|
|  |
3 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
138 |
|
|  |
95 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
318 |
|
|  |
3 |
|
 | Redeventa miniera |
| |
277 |
|
|  |
225 |
 | Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8811 |
  | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
|  |
1038 |
|
 | Accesorii |
| |
209 |
|
|  |
88 |
|
 | Alte Categorii |
| |
7 |
|
  | Colectarea creantelor bugetare  |
|  |
151 |
|
 | Contributii sociale |
| |
556 |
|
|  |
27 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
|  |
223 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
111 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
27 |
|
 | Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
|  |
21 |
|
 | Masuri |
| |
2346 |
|
|  |
18 |
|
 | Redeventa miniera |
| |
20 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
38 |
|
 | Subventii |
| |
1 |
|
   | daca societatea avea dreptul sa benefieze de subventie in conditiile in care pentru suma solicitata detine documente justificative |
|  |
2 |
|
  | dacă sumele reprezentând contravaloarea energiei electrice subvenţionate încasate în anul următor celui pentru care au fost alocate reprezintă pentru participanţii la circuitul financiar prevăzut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevăzut în legile bugetare anuale. |
| |
1 |
|
   | legalitatea calcularii de accesorii in conditiile in care cererea de compensare a fost depusa ulterior scadentei |
|  |
1 |
|
  | legalitatea neaceptarii la decontare a cheltuielilor cu paza, a comisionului de administrare privind managementul investitiei aferent serviciilor de paza in conditiile in care organele de control financiar nu au analizat realitatea operatiunilor masurile nefiind intemeiate exclusiv pe faptul ca prestatorul nu a avut punct de lucru in judetul in care a fost efectuata prestarea si nu a depus declaratia de inregistrare fiscala. |
| |
1 |
|
   | legalitatea neadmiterii in totalitate a cheltuielilor cu paza, supraveghere si control, managementul investitiei in conditiile in care pontajul a fost intocmit necorespunzator, iar in Nota de fundamentare a fost prevazut un post in timp ce in pontaj si statele de salarii societatea a evidentiat doua posturi |
|  |
2 |
|
  | legalitatea obligarii la restituirea subventiei pentru energia electrica in conditiile neanalizarii indeplinirii circuitului financiar prevazut de legea bugetara anuala |
| |
4 |
|
   | modul de stabilire al subventiei pentru intretinerea cabalinelor din categoria Herghelia Nationala |
|  |
1 |
|
  | subventia de la bugetul de stat reprezentand contravaloarea cupoanelor statistice de veterani |
| |
4 |
|
   | subventia solicitata pentru tva in conditiile in care subventia se acorda pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfasurarii activitatii |
|  |
2 |
|
  | subventie alocata de la bugetul de stat si nerestituita si accesorii aferente |
| |