| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
5 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
2 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
3 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
9 |
|
| contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul pentru sustinerea invatamantului de stat - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributii datorate pentru indemnizatiile platite membrilor consiliilor de administratie care sunt si salariati ai societatii |
| |
1 |
|
| mod de calcul |
| |
43 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
138 |
|
| |
95 |
|
| Impozit pe venit |
| |
318 |
|
| |
3 |
|
| Redeventa miniera |
| |
277 |
|
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8811 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
3 |
|
| aferent platilor compensatorii |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| atat in timpul inspectiei fiscale cat si prin cercetarea la fata locului nu au fost identificate probe care sa ateste acordarea mesei calde salariatilor |
| |
1 |
|
| contributii aferente primelor de natura salariala |
| |
1 |
|
| daca aferent permiselor de calatorie acordate salariatilor pentru membrii de familie ai acestora si pensionarilor fosti salariati CFR societatea avea obligatia sa retina impozit la sursa. |
| |
1 |
|
| daca contravaloarea mesei calde acordate salariatilor proprii reprezinta avantaje de natura salariala sau venit neimpozabil, in conditiile in care, activitatea desfaurata nu se incadreaza in specificul activitatilor prevazute de legislatia aplicabila |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent anului 2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
2 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit, in conditiile in care argumentele invocate de contestatar, raportate la retinerile din raportul de verificare fiscala conduc la o alta solutie de fapt decat cea stabilita de organele de verificare fiscala. |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat sumele acordate de societate colaboratorilor săi cu titlul de “Director” în categoria veniturilor din premii, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu se poate stabili că acestea întrunesc elementele definitorii ale veniturilor din premii astfel cum sunt acestea prevăzute în legea fiscală |
| |
1 |
|
| daca obligatia calcularii, retinerii si virarii impozitului aferent veniturilor din activitati agricole revine societatii contestatoare, in conditiile in care in conformitate cu actele normative in materie aceasta revine unitatilor specailizate pentru colectare, precesare sau alte unitati |
| |
1 |
|
| daca persoana fizica datoreaza impozit pe venit aferent perioadei 2014-2015, in conditiile in care, nici in timpul verificării fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac, nu a probat sursa fondurilor utilizate |
| |
1 |
|
| daca sumele acordate jucatorilor si tehnicienilor cu titlu de indemnizatie de instalare si prime de joc reprezinta venituri de natura salariala |
| |
1 |
|
| daca tichetele de cadou acordate de societate sunt asimilate avantaje de natura salariala, in conditiile in care organele de inspectie fiscala au constatat ca acestea au fost acordate salariatilor si nu copiilor minori ai acestora |
| |
1 |
|
| daca veniturile obtinute din transferul de jucatori sunt venituri economice |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Natională de Administrare Fiscală prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei in condiţiile in care aceasta a fost formulată in afara termenului legal de exercitarea a căii administrative de atac. |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor se poate pronunţa asupra legalităţii reîncadrării sumelor plătite angajaților în functia de soferi autocamion cu titlu de indemnizație de delegare/detaşare (diurna) cu data de 00.00.2015, ca venituri de natura salarială, în condiţiile în care din instrumentarea speței, în ceea ce privește legalitatea reîncadrării sumelor plătite angajaților în functia de soferi cu titlu de diurne, ca venituri de natura salarială, nu rezultă situația de fapt. |
| |