| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| deductibilitatea unor cheltuieli ce nu au la baza documente justificative potrivit legii |
| |
1 |
|
| dreptul de deducere a unor cheltuieli de administrare si management in conditiile In care societatea nu justifica necesitate prestarii acestora |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor aferente unor facturi de stornare |
| |
2 |
|
| impozitarea veniturilor din imobilizari corporale |
| |
2 |
|
| impozitarea veniturilor din vanzarea marfurilor pentru care nu au fost intocmite documente justificative |
| |
1 |
|
| inregistrarea pe venituri a sumelor inscrise in facturile fiscale pentru care termenul de plata s-a prescris |
| |
21 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
2 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in conditiile in care ulterior organele de inspectie fiscala au constatat ca acesta s-a calculat eronat |
| |
1 |
|
| stabilirea cuantumului impozitului pe profit ca urmare a prezentarii unor documente la contestatie, neavute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| stabilit prin estimarea veniturilor in cazul facturilor lipsa |
| |
95 |
|
| |
318 |
|
| Procedura |
| |
3 |
|
| |
277 |
|
| TVA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| aferent contractelor de leasing extern fara sa se analizeze daca este prescrisa |
| |
1 |
|
| aferent vanzarilor cu amanuntul in conditiile in care nu au fost inregistrate toate rapoartele fiscale de inchidere zilnica ale aparatelor de marcat electronice fiscale |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A128
HG44/04PT59
LG7/96 | |
1 |
|
| aferente conventiei de evitare a dublei impuneri, in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit datorat |
| |
1 |
|
| aferente impozitului pe veniturile nerezidentilor nedeclarat si nevirat corect pe luna curenta ca urmare a regularizarilor efectuate de societatea contestatoare prin incalcarea prevederilor legale in vigoare referitoare la corectarea erorilor privind declararea si virarea impozitelor, prin diminuarea diferentei de impozit declarat si virat suplimentar in lunile anterioare |
| |
3 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care nu s-a analizat natura veniturilor platite la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care pentru venituri de natura comisioanelor |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri incheiata de Romania cu Germania in ceea ce priveste veniturile de natura salariala realizate de persoane fizice romane pe teritoriul german |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condiţiile în care societatea nu a reţinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condițiile în care societatea nu a reșinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea depune în susţinerea contestaţiei traducerea legalizată a certificatelor de rezidenţă fiscală valabile pentru perioada în care au fost efectuate plăţile la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea societatea nu a dovedit cu documente că sunt îndeplinite cerinţele pentru recunoaşterea rezidenţei persoanelor juridice în perioada derulării plăţilor la extern |
| |
3 |
|
| capitalizarea dobanzilor cuvenite unui nerezident |
| |
1 |
|
| daca este investită să se pronunţe asupra legalităţii încadrarii plătilor la extern în categoria redevenţelor potrivit Convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiată în condiţiile în care prin raportul de inspecţie fiscală organele de inspecţie fiscală nu au analizat, pe bază de documente, natura plăţilor la extern, precum si in conditiile in care societatea contestatoare prezinta documente care nu au fost analizate in timpul inspectiei fiscale |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au impozitat la sursă „serviciile artistice” prestate de x, respectiv „sponsorizările” realizate de y, în sarcina societatii, în condiţiile în care din instrumentarea cauzei nu se poate stabili încadrarea sumelor plătite la extern într-o categorie pentru care se prevede obligativitatea reţinerii la sursă a impozitului pe venit |
| |
1 |
|
| daca in situatia instrainarii actiunilor detinute de o societate concomitent cu cesiunea creantelor pe care creditorul actionar le detinea la debitorul cedat se poate considera ca au fost achitate obligatiile debitorului catre creditor si daca impozitul pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti este legal stabilit in sarcina contestatoarei in conditiile in care nu s-a constatat ca aceasta a platit datoriile catre creditorii nerezidenti. |
| |
1 |
|
| daca pentru plăţile la extern efectuate pe perioada verificata către persoane juridice nerezidente, contestatoarei îi sunt aplicabile prevederile convenţiilor de evitare a dublei impuneri in condiţiile in care nu au fost prezentate certificatele de rezidenţă fiscală ale beneficiarilor de venituri din aceste state din care să rezulte rezidenţa fiscală a beneficiarilor de venit in perioada in care s-au realizat veniturile. |
| |