| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dreptul de deducere a unor cheltuieli de administrare si management in conditiile In care societatea nu justifica necesitate prestarii acestora |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor aferente unor facturi de stornare |
| |
2 |
|
| impozitarea veniturilor din imobilizari corporale |
| |
2 |
|
| impozitarea veniturilor din vanzarea marfurilor pentru care nu au fost intocmite documente justificative |
| |
1 |
|
| inregistrarea pe venituri a sumelor inscrise in facturile fiscale pentru care termenul de plata s-a prescris |
| |
21 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
2 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in conditiile in care ulterior organele de inspectie fiscala au constatat ca acesta s-a calculat eronat |
| |
1 |
|
| stabilirea cuantumului impozitului pe profit ca urmare a prezentarii unor documente la contestatie, neavute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| stabilit prin estimarea veniturilor in cazul facturilor lipsa |
| |
95 |
|
| Impozit pe venit |
| |
318 |
|
| |
3 |
|
| Redeventa miniera |
| |
277 |
|
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
121 |
|
| |
8 |
|
| Accize |
| |
71 |
|
| |
3 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
153 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
1 |
|
| daca regimul vamal de admitere temporara pentru o serie de bunuri introduse in tara in baza unor contracte de leasing mai poate fi mentinut in conditiile in care operatiunea temporara a fost incheiata in afara termenului maxim |
| |
1 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează suma stabilită suplimentar în sarcina societăţii prin Decizia pentru regularizarea situaţiei în urma recalculării valorii în vamâ aferentă declaraţiei vamale de import în condiţiile în care valoarea în vamă a bunurilor importate a fost calculată la nivelul din lista de valori în vamă, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor Publice şi nu la nivelul tranzacţiei comerciale efectuate, respectiv prin aplicarea procedurii prevăzută în Acordul privind aplicarea articolului VII al Acordului general pentru tarife şi comerţ |
| |
10 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| incheierea de catre organele vamale a regimului de admitere temporara aferent unor bunuri ce fac obiectul unui contract de leasing extern |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| incheierea regimului vamal de import, cu exceptarea de la plata drepturilor de import, acordat in baza unui contract de leasing financiar |
| |
2 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
2 |
|
| raspundere solidara a comisionarului vamal |
| |
2 |
|
| raspunderea in solidar a depozitarului cu proprietarul marfii introdusa in depozit necesar cu caracter temporar |
| |