| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
95 |
|
| Impozit pe venit |
| |
318 |
|
| |
3 |
|
| Redeventa miniera |
| |
277 |
|
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8811 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
222 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
100 |
|
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| |
82 |
|
| Datorie vamala |
| |
9 |
|
| |
191 |
|
| Impozit pe profit |
| |
90 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
447 |
|
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
| |
1 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
3 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
4 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| aferenta serviciilor de inchiriere |
| |
1 |
|
| aferenta subventiilor incasate pentru diferente de pret |
| |
1 |
|
| ajustarea bazei de impozitare pentru TVA inscrisa in facturile emise de o societate aflata in procedura de reorganizare judiciara si faliment |
| |
1 |
|
| aplicarea masurii de simplificare a TVA aferenta facturilor emise de furnizor pentru prestarea de servicii cu autoutilajele prin incadrarea acestora in clasa CAEN 4550 - Sectiunea F "constructii" |
| |
6 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| aplicarea regimului special de taxa pe valoarea adaugata pentru bunuri second -hand achizitionate din interiorul Comunitatii si livrate in tara. |
| |
2 |
|
| aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
| |
1 |
|
| aplicata avansurilor pana la data introducerii masurilor de simplificare |
| |
1 |
|
| ccolectarea tva aferenta lipsurilor in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunţa asupra acestor capete de cerere în condiţiile în care prin contestaţie societatea nu aduce niciun fel de motivaţie |
| |
1 |
|
| daca societatea poate beneficia de rambursarea TVA, in conditiile in care suma solicitata a fost preluata in decontul de tva desi a fost solicitata si respinsa la rambursare printr-un titlu de creanta anterior, necontestat de societate |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A145
LG571/03A141
LG571/03 | |
8 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societãţii contestatoare dreptul de deducere a TVA |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate beneficia de exercitarea dreptului de deducere a TVA aferentã achiziţiilor efectuate, în condiţiile în care nu justifică faptul că aceste achiziţii sunt destinate operaţiunilor taxabile |
| |
4 |
|
| dacă, pentru tranzacţiile efectuate, constând în vânzări de construcţii noi, persoana fizica datorează taxă pe valoarea adăugată în condiţiile în care a desfăşurat astfel de operaţiuni cu caracter de continuitate şi a depăşit plafonul de scutire fără a se înregistra ca plătitor de taxă pe valoarea adăugată |
| |