| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
11 |
|
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
60 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
18 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| |
277 |
|
| TVA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
222 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
100 |
|
| Alte Categorii |
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| Contributii sociale |
| |
82 |
|
| |
26 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
2 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
2 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| neincluderea in baza de impozitare a TVA la importul de bunuri a cheltuielilor de transport pe parcurs intern, pana la primul loc de destinatie a marfurilor |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG571/03A139
LG571/03A143
LG571/03A157
OG92R/03A43
OG92R/03A206 | |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
31 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
2 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate care au beneficiat de exonerare de la plata TVA in vama in baza unor certificate |
| |
1 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta unui drept care face obiectul unei alte judecatori |
| |
7 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
9 |
|
| |
191 |
|
| Impozit pe profit |
| |
90 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |