| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat](/icons/expand.gif) | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
18 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![Show details for Redeventa miniera](/icons/expand.gif) | Redeventa miniera |
| |
277 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
225 |
![Show details for Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili](/icons/expand.gif) | Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
![Show details for Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
850 |
![Show details for DOLJ](/icons/expand.gif) | DOLJ |
| |
583 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
657 |
![Show details for GIURGIU](/icons/expand.gif) | GIURGIU |
| |
1364 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1626 |
![Show details for HARGHITA](/icons/expand.gif) | HARGHITA |
| |
54 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1459 |
![Show details for HUNEDOARA](/icons/expand.gif) | HUNEDOARA |
| |
1525 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1212 |
![Show details for IASI](/icons/expand.gif) | IASI |
| |
3 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
448 |
![Show details for ILFOV](/icons/expand.gif) | ILFOV |
| |
1 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1804 |
![Show details for MARAMURES](/icons/expand.gif) | MARAMURES |
| |
534 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
![Show details for Ministerul Finantelor Publice](/icons/expand.gif) | Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1409 |
![Show details for NEAMT](/icons/expand.gif) | NEAMT |
| |
270 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2298 |
![Show details for PRAHOVA](/icons/expand.gif) | PRAHOVA |
| |
644 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
606 |
![Show details for SATU MARE](/icons/expand.gif) | SATU MARE |
| |
1365 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1906 |
![Show details for SUCEAVA](/icons/expand.gif) | SUCEAVA |
| |
1593 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3449 |
![Hide details for TIMIS](/icons/collapse.gif) | TIMIS |
| |
437 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
8 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
762 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
11 |
|
![Show details for Colectarea creantelor bugetare](/icons/expand.gif) | Colectarea creantelor bugetare |
| |
60 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
407 |
|
![Hide details for Datorie vamala](/icons/collapse.gif) | Datorie vamala |
| |
69 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for accesorii aferente datoriei vamale](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | accesorii aferente datoriei vamale![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta c](/icons/expand.gif) | anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand soci](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for calcularea drepturilor vamale de import aferente unor vehicule ce au facut obiectul unor contracte de leasing](/icons/expand.gif) | calcularea drepturilor vamale de import aferente unor vehicule ce au facut obiectul unor contracte de leasing introduse in tara sub regim de import cu exceptarea de la plata sumelor aferente tuturor drepturilor de import cu conditiile in care prin incetarea ulterioara a contractului de leasing si predarea vehiculelor unui alt utilizator societatea de leasing a schimbat utilizarea marfurilor |
| |
4 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
5 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate](/icons/expand.gif) | calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for comision vamal pentru marfuri neoriginare introduse in regim de perfectionare activa inainte de aderare si pu](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | comision vamal pentru marfuri neoriginare introduse in regim de perfectionare activa inainte de aderare si pusa in libera circulatie ulterior aderarii![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
13 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior](/icons/expand.gif) | controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |