| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
15 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
18 |
|
| |
1 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |
3 |
|
| declinare de competenta |
| |
22 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
1 |
|
| nulitatea absolută a actelor administrativ fiscale |
| |
3 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
11 |
|
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
60 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
18 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| |
277 |
|
| TVA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
1 |
|
| daca AGA putea repartiza integral dividendele pentru investitii, in conditiile in care societatea are capital integral de stat |
| |
1 |
|
| daca beneficiarul avea obligatia sa evalueze si sa inregistreze extinderea sediului |
| |
3 |
|
| daca societatea pentru exercitiul financiar 2006 avea obligatia auditarii situatiei financiare |
| |
4 |
|
| daca sumele reprezentand contravalorea energiei electrice subventionate incasata in anul urmator celui pentru care au fost alocate, reprezinta pentru participantii la circuitul financiar prevazut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevazut de legile bugetare anuale |
| |
1 |
|
| data la care prestatorii de servicii sunt obligati sa emita factura pentru serviciile prestate |
| |
1 |
|
| masura de majorare a perderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 3.383.906 lei reprezentand diminuarea pierderii pe anul 2006 inregistrata in anul 2007 pe venituri |
| |
1 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 7.073.695 lei reprezentand diferente de pret la produse finite ca urmare a recalcularii coeficientului K |
| |