| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
15 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
18 |
|
| |
1 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |
3 |
|
| declinare de competenta |
| |
22 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
1 |
|
| nulitatea absolută a actelor administrativ fiscale |
| |
3 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
11 |
|
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
60 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
18 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| |
277 |
|
| TVA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
184 |
|
| Accesorii |
| |
10 |
|
| |
189 |
|
| Alte Categorii |
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| Contributii sociale |
| |
108 |
|
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
5 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
4 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| daca obligatiile stabilite in sarcina societatii de organele de control vamal sunt prescrise in raport de momentul nasterii datoriei vamale pentru neincheierea regimului suspensiv in termenul acordat de autoritatea vamala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta asupra legalitatii reverificarii declaratiilor vamale de import in conditiile in care din actele aflate la dosarul cauzei nu rezulta elementele noi, existente la data intocmirii actelor de control contestate prin care au fost anulate actele de control ulterior intocmite |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |