| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
34 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calcul accesoriilor pentru obligatii datorate de sucursale, in conditiile in care plata a fost efectuata de societatea mama folosind propriul cod de identificare fiscala |
| |
1 |
|
| calcul de accesorii asupra unei baze de calcul care nu a tinut seama de notele de compensare |
| |
1 |
|
| calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| calculate asupra unor debite reprezentând contribuþii sociale declarate prin declaratii rectificative depuse urmare faptului ca societatea a fost obligata de instanta prin hotarari judecatoresti irevocabile sa achite diferente de drepturi salariale, fiind datorate de la data de 25 a lunii urmatoare celei in care au fost platite drepturile salariale |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
3 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
1 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
| |
1 |
|
| corectarea erorilor materiale din decontul de tva |
| |
1 |
|
| daca se datoreaza accesoriile stabilite in conditiile depunerii declaratiilor rectificative ca urmare a punerii in executare a sentintelor judecatoresti referitoare la achitarea drepturilor salariale |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate prin actul administrativ fiscal contestat sunt legal datorate în condiţiile în care acestea au rezultat în urma operării în evidenţa fiscală a unor decizii de compensare, comunicate şi necontestate de societate |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate sunt legal datorate şi în cuantumul stabilit de organele fiscale în condiţiile în care plata obligaţiilor fiscale pentru care au fost calculate accesoriile a fost efectuată cu întârziere |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
1 |
|
| dacă datorează accesorii în condiţiile în care plăţile efectuate de acestea au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa pe plătitor |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile contestate sunt datorate în condiţiile în care organele fiscale au emis Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale prin care au fost anulate obligaţiile stabilite prin decizia de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile fiscale suplimentare stabilite prin decizia de calcul accesorii contestată în condiţiile în care la emiterea noului act administrativ fiscal nu au fost respectate considerentele deciziei de soluţionare a contestaţiei, fiind emis un nou act administrativ fiscal care vizează o perioadă mai mare şi cu obligaţii fiscale în cuantum mai mare faţă de cele din actul administrativ fiscal iniţial care a fost contestat şi pentru care organul de soluţionare a contestaţiilor s-a pronunţat prin decizie care este definitivă în sistemul căilor administrative de atac |
| |
1 |
|
| legalitatea obligării contestatoarei la plata accesoriilor stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a acestor accesorii a fost stabilită în urma operării unor note de compensare pe care societatea nu a înţeles să le conteste |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| |
11 |
|
| Datorie vamala |
| |
22 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
15 |
|
| |
4 |
|
| Contributii sociale |
| |
10 |
|
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală au reîntregit în mod legal profitul impozabil cu venituri din dobânzi aferente unor împrumuturi acordate unor persoane juridice române afiliate |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia să înregistreze ca venituri sumele neachitate furnizorilor prescrişi pe o perioada mai mare de trei ani, în condiţiile în care societatea nu aduce argumente care să contrazică constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11L1
LG571/03A19L1
LG571/03A20
LG571/03A35
LG571/03A128
LG571/03A126
LG287/09fara articol
LG207/15A269L1lc)
LG207/15A269L1ld)
OG92R/03A23L1
OG92R/03A23L2
OG92R/03A91
OG92R/03A92
OG92R/03A6 | |
1 |
|
| dacă societatea datorează acestă sumă în condiţiile în care prin contestaţia formulată aceasta nu aduce nicio motivaţie în susţinerea acestui cap de cerere |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor ce nu au corespondent in venituri |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu amortizarea |
| |