|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | calcul accesoriilor pentru obligatii datorate de sucursale, in conditiile in care plata a fost efectuata de societatea mama folosind propriul cod de identificare fiscala |
| |
1 |
|
   | calcul de accesorii asupra unei baze de calcul care nu a tinut seama de notele de compensare |
|  |
1 |
|
  | calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
   | calculate asupra unor debite reprezentând contribuþii sociale declarate prin declaratii rectificative depuse urmare faptului ca societatea a fost obligata de instanta prin hotarari judecatoresti irevocabile sa achite diferente de drepturi salariale, fiind datorate de la data de 25 a lunii urmatoare celei in care au fost platite drepturile salariale |
|  |
1 |
|
  | calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
3 |
|
   | calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
|  |
1 |
|
  | conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
   | confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
|  |
1 |
|
  | corectarea erorilor materiale din decontul de tva |
| |
1 |
|
   | daca se datoreaza accesoriile stabilite in conditiile depunerii declaratiilor rectificative ca urmare a punerii in executare a sentintelor judecatoresti referitoare la achitarea drepturilor salariale |
|  |
1 |
|
  | dacă accesoriile calculate prin actul administrativ fiscal contestat sunt legal datorate în condiţiile în care acestea au rezultat în urma operării în evidenţa fiscală a unor decizii de compensare, comunicate şi necontestate de societate |
| |
1 |
|
   | dacă accesoriile calculate sunt legal datorate şi în cuantumul stabilit de organele fiscale în condiţiile în care plata obligaţiilor fiscale pentru care au fost calculate accesoriile a fost efectuată cu întârziere |
|  |
1 |
|
  | dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
1 |
|
   | dacă datorează accesorii în condiţiile în care plăţile efectuate de acestea au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa pe plătitor |
|  |
1 |
|
  | dacă obligaţiile contestate sunt datorate în condiţiile în care organele fiscale au emis Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale prin care au fost anulate obligaţiile stabilite prin decizia de impunere contestată |
| |
1 |
|
   | dacă obligaţiile fiscale suplimentare stabilite prin decizia de calcul accesorii contestată în condiţiile în care la emiterea noului act administrativ fiscal nu au fost respectate considerentele deciziei de soluţionare a contestaţiei, fiind emis un nou act administrativ fiscal care vizează o perioadă mai mare şi cu obligaţii fiscale în cuantum mai mare faţă de cele din actul administrativ fiscal iniţial care a fost contestat şi pentru care organul de soluţionare a contestaţiilor s-a pronunţat prin decizie care este definitivă în sistemul căilor administrative de atac |
|  |
1 |
|
  | legalitatea obligării contestatoarei la plata accesoriilor stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a acestor accesorii a fost stabilită în urma operării unor note de compensare pe care societatea nu a înţeles să le conteste |
| |
1 |
|
   | principiului de drept „accesorium sequitur principale |
|  |
9 |
|
 | Accize |
| |
1 |
|
  | Colectarea creantelor bugetare  |
|  |
2 |
|
 | Contributii sociale |
| |
11 |
|
|  |
22 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
1 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
53 |
|
 | Procedura |
| |
1 |
|
   | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
|  |
1 |
|
  | autoritate de lucru judecat |
| |
2 |
|
   | conditii de nulitate ale actului administrativ fiscal |
|  |
1 |
|
  | consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
2 |
|
   | constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
|  |
2 |
|
  | constatarea nulitatii actului administrativ contestat |
| |
4 |
|
   | constatari incomplete care necesita reverificare |
|  |
3 |
|
  | contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
1 |
|
|  |
2 |
|
  | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
7 |
|
|  |
1 |
|
  | dacă organele fiscale au emis în mod legal decizia de impunere din oficiu în condiţiile în care societatea nu şi-a îndeplinit obligaţiile declarative prevăzute de lege |
| |
1 |
|
   | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
|  |
1 |
|
  | nulitatea actelor administrativ fiscale atrasă de nerespectarea art.104 alin.(2) şi alin. (3) din OG nr.92/2003 |
| |
3 |
|
|  |
2 |
|
  | renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
   | reverificarea pe aceeasi perioada si aceeasi taxa |
|  |
1 |
|
  | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
2 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A183 |  |