| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
| |
1 |
|
| corectarea erorilor materiale din decontul de tva |
| |
1 |
|
| daca se datoreaza accesoriile stabilite in conditiile depunerii declaratiilor rectificative ca urmare a punerii in executare a sentintelor judecatoresti referitoare la achitarea drepturilor salariale |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate prin actul administrativ fiscal contestat sunt legal datorate în condiţiile în care acestea au rezultat în urma operării în evidenţa fiscală a unor decizii de compensare, comunicate şi necontestate de societate |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate sunt legal datorate şi în cuantumul stabilit de organele fiscale în condiţiile în care plata obligaţiilor fiscale pentru care au fost calculate accesoriile a fost efectuată cu întârziere |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
1 |
|
| dacă datorează accesorii în condiţiile în care plăţile efectuate de acestea au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa pe plătitor |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile contestate sunt datorate în condiţiile în care organele fiscale au emis Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale prin care au fost anulate obligaţiile stabilite prin decizia de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile fiscale suplimentare stabilite prin decizia de calcul accesorii contestată în condiţiile în care la emiterea noului act administrativ fiscal nu au fost respectate considerentele deciziei de soluţionare a contestaţiei, fiind emis un nou act administrativ fiscal care vizează o perioadă mai mare şi cu obligaţii fiscale în cuantum mai mare faţă de cele din actul administrativ fiscal iniţial care a fost contestat şi pentru care organul de soluţionare a contestaţiilor s-a pronunţat prin decizie care este definitivă în sistemul căilor administrative de atac |
| |
1 |
|
| legalitatea obligării contestatoarei la plata accesoriilor stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a acestor accesorii a fost stabilită în urma operării unor note de compensare pe care societatea nu a înţeles să le conteste |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
9 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| Contributii sociale |
| |
11 |
|
| |
22 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| Procedura |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| TVA |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
5 |
|
| |
21 |
|
| Masuri |
| |
2346 |
|
| |
18 |
|
| Redeventa miniera |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
1 |
|
| daca societatea avea dreptul sa benefieze de subventie in conditiile in care pentru suma solicitata detine documente justificative |
| |
2 |
|
| dacă sumele reprezentând contravaloarea energiei electrice subvenţionate încasate în anul următor celui pentru care au fost alocate reprezintă pentru participanţii la circuitul financiar prevăzut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevăzut în legile bugetare anuale. |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile in care cererea de compensare a fost depusa ulterior scadentei |
| |
1 |
|
| legalitatea neaceptarii la decontare a cheltuielilor cu paza, a comisionului de administrare privind managementul investitiei aferent serviciilor de paza in conditiile in care organele de control financiar nu au analizat realitatea operatiunilor masurile nefiind intemeiate exclusiv pe faptul ca prestatorul nu a avut punct de lucru in judetul in care a fost efectuata prestarea si nu a depus declaratia de inregistrare fiscala. |
| |
1 |
|
| legalitatea neadmiterii in totalitate a cheltuielilor cu paza, supraveghere si control, managementul investitiei in conditiile in care pontajul a fost intocmit necorespunzator, iar in Nota de fundamentare a fost prevazut un post in timp ce in pontaj si statele de salarii societatea a evidentiat doua posturi |
| |
2 |
|
| legalitatea obligarii la restituirea subventiei pentru energia electrica in conditiile neanalizarii indeplinirii circuitului financiar prevazut de legea bugetara anuala |
| |