| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
| |
1 |
|
| corectarea erorilor materiale din decontul de tva |
| |
1 |
|
| daca se datoreaza accesoriile stabilite in conditiile depunerii declaratiilor rectificative ca urmare a punerii in executare a sentintelor judecatoresti referitoare la achitarea drepturilor salariale |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate prin actul administrativ fiscal contestat sunt legal datorate în condiţiile în care acestea au rezultat în urma operării în evidenţa fiscală a unor decizii de compensare, comunicate şi necontestate de societate |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate sunt legal datorate şi în cuantumul stabilit de organele fiscale în condiţiile în care plata obligaţiilor fiscale pentru care au fost calculate accesoriile a fost efectuată cu întârziere |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
1 |
|
| dacă datorează accesorii în condiţiile în care plăţile efectuate de acestea au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa pe plătitor |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile contestate sunt datorate în condiţiile în care organele fiscale au emis Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale prin care au fost anulate obligaţiile stabilite prin decizia de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile fiscale suplimentare stabilite prin decizia de calcul accesorii contestată în condiţiile în care la emiterea noului act administrativ fiscal nu au fost respectate considerentele deciziei de soluţionare a contestaţiei, fiind emis un nou act administrativ fiscal care vizează o perioadă mai mare şi cu obligaţii fiscale în cuantum mai mare faţă de cele din actul administrativ fiscal iniţial care a fost contestat şi pentru care organul de soluţionare a contestaţiilor s-a pronunţat prin decizie care este definitivă în sistemul căilor administrative de atac |
| |
1 |
|
| legalitatea obligării contestatoarei la plata accesoriilor stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a acestor accesorii a fost stabilită în urma operării unor note de compensare pe care societatea nu a înţeles să le conteste |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
9 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| Contributii sociale |
| |
11 |
|
| |
22 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| Procedura |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| TVA |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
222 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| daca pentru livrarile de cocs de petrol sulfuros efectuate, contestatoarea datoreaza accize in conditiile in care cocsul de petrol sulfuros, incadrat la codul NC 27131100 este un produs neaccizabil, iar organele de control nu au constatat utilizarea acestui produs in scopurile expres prevazute de lege pentru care se datoreaza accize |
| |
1 |
|
| estimarea bazei de calcul pentru accize |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OU158/01A26
OU158/01A32
HG163/02A15
LG345/02A24
LG345/02A29 | |
100 |
|
| Alte Categorii |
| |
14 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
46 |
|
| Contributii sociale |
| |
82 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
191 |
|
| |
90 |
|
| Impozit pe venit |
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
447 |
|
| Procedura |
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
222 |
|
| TVA |
| |