| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate sunt legal datorate şi în cuantumul stabilit de organele fiscale în condiţiile în care plata obligaţiilor fiscale pentru care au fost calculate accesoriile a fost efectuată cu întârziere |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
1 |
|
| dacă datorează accesorii în condiţiile în care plăţile efectuate de acestea au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa pe plătitor |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile contestate sunt datorate în condiţiile în care organele fiscale au emis Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale prin care au fost anulate obligaţiile stabilite prin decizia de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile fiscale suplimentare stabilite prin decizia de calcul accesorii contestată în condiţiile în care la emiterea noului act administrativ fiscal nu au fost respectate considerentele deciziei de soluţionare a contestaţiei, fiind emis un nou act administrativ fiscal care vizează o perioadă mai mare şi cu obligaţii fiscale în cuantum mai mare faţă de cele din actul administrativ fiscal iniţial care a fost contestat şi pentru care organul de soluţionare a contestaţiilor s-a pronunţat prin decizie care este definitivă în sistemul căilor administrative de atac |
| |
1 |
|
| legalitatea obligării contestatoarei la plata accesoriilor stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a acestor accesorii a fost stabilită în urma operării unor note de compensare pe care societatea nu a înţeles să le conteste |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| |
11 |
|
| Datorie vamala |
| |
22 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| |
1 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | CPCA1201
OG92R/03A175 | |
2 |
|
| conditii de nulitate ale actului administrativ fiscal |
| |
1 |
|
| consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
2 |
|
| constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
| |
2 |
|
| constatarea nulitatii actului administrativ contestat |
| |
4 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
3 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
1 |
|
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
7 |
|
| |
1 |
|
| dacă organele fiscale au emis în mod legal decizia de impunere din oficiu în condiţiile în care societatea nu şi-a îndeplinit obligaţiile declarative prevăzute de lege |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| nulitatea actelor administrativ fiscale atrasă de nerespectarea art.104 alin.(2) şi alin. (3) din OG nr.92/2003 |
| |
3 |
|
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
| reverificarea pe aceeasi perioada si aceeasi taxa |
| |
1 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
2 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
4 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |