| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă datorează accesorii în condiţiile în care plăţile efectuate de acestea au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa pe plătitor |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile contestate sunt datorate în condiţiile în care organele fiscale au emis Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale prin care au fost anulate obligaţiile stabilite prin decizia de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile fiscale suplimentare stabilite prin decizia de calcul accesorii contestată în condiţiile în care la emiterea noului act administrativ fiscal nu au fost respectate considerentele deciziei de soluţionare a contestaţiei, fiind emis un nou act administrativ fiscal care vizează o perioadă mai mare şi cu obligaţii fiscale în cuantum mai mare faţă de cele din actul administrativ fiscal iniţial care a fost contestat şi pentru care organul de soluţionare a contestaţiilor s-a pronunţat prin decizie care este definitivă în sistemul căilor administrative de atac |
| |
1 |
|
| legalitatea obligării contestatoarei la plata accesoriilor stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a acestor accesorii a fost stabilită în urma operării unor note de compensare pe care societatea nu a înţeles să le conteste |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| |
11 |
|
| Datorie vamala |
| |
22 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
47 |
|
| taxa pe poluare |
| |
1 |
|
| contributia trimestriala pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii, aferenta perioadei |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
| dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
| |
| | | Alte organe | OG92R/03A214L1la) | |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă societatea are dreptul să deducă contravaloarea sposorizărilor din impozitul pe profit, în condiţiile în care aceste cheltuieli nu se încadrează în categoria sponsorizărilor aşa cum sunt reglementate prin Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea |
| |
1 |
|
| dacă “încasările efectiv realizate la nivelul organizatorului” ce constituie baza de calcul a taxei anuale de autorizare a activităţii de jocuri de noroc de tip bingo organizată prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune, conform legii, reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de Bingo din care se scade valoarea totală a premiilor acordate participanţilor la joc, aşa cum a procedat societatea, sau reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de bingo, aşa cum a stabilit organul de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| decizia de impunere emisa pentru obligatii bugetare platite pentru care nu s-au intocmit declaratii fiscale |
| |
1 |
|
| Decizie de angajare a răspunderii solidare |
| |
4 |
|
| distribuirea sumelor achitate in cont unic |
| |
1 |
|
| impozit pe salarii, contributii aferente, TVA si impozit pe profit - obligatia societatii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
2 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor - incadrarea in categoria microintreprinderilor |
| |
1 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
1 |
|
| legalitatea încadrării activităţii persoanelor fizice care au prestat pentru constestatoare servicii în vederea realizării unui proiect, în categoria activităţilor dependente, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către OIF a rezultat că beneficiarul de venit contribuie numai cu prestaţia fizică sau cu capacitatea intelectuală, nu cu capital propriu |
| |
1 |
|
| nulitatea constituie sancţiunea care loveşte orice act juridic săvârşit fără respectarea dispoziţiilor prevăzute de lege pentru validitatea sa iar, în speţă, actul administrativ fiscal contestat conţine elementele a căror lipsă ar fi determinat nulitatea sa |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a plăţi acest impozit în condiţiile în care nu depune documente din care să rezulte cele susţinute |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 10% pentru plăţile către persoane fizice autorizate, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat natura contractelor/convenţiilor în baza cărora s-au efectuat plăţile |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a reţine impozitul în cotă de 16% pentru plăţile către persoane fizice, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu rezultă statutul fiscal al beneficiarilor de venit şi ce reprezintă sumele plătite |
| |
1 |
|
| respectarea conditiilor privind impozitarea microintreprinderilor |
| |
1 |
|
| subventii incasate necuvenit |
| |
1 |
|
| taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii |
| |
8 |
|
| taxa clawback |
| |