| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacã societatea poate beneficia de scutirea de taxă pentru livrări intracomunitare în condiţiile în care la data efectuării acestor livrări, y nu deţinea un cod valid de TVA |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile cu prestările de servicii facturate sunt deductibile la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit si societatea beneficiază de dreptul de deducere a TVA aferentă, în condiţiile în care societatea nu justifică cu documente prestarea efectivă a acestor servicii în scopul realizării de venituri impozabile şi respectiv de operaţiuni taxabile |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile fiscal şi societatea poate beneficia de dreptul de deducere a TVA aferentă cheltuielilor cu servicii executate de terţi, în condiţiile în care la data efectuării achiziţiilor furnizorii erau declaraţi contribuabili inactivi |
| |
2 |
|
| dacă cheltuielile şi TVA înscrise în facturile primite de la un furnizor, având ca obiect prestări servicii, sunt deductibile, în condiţiile în care nici in timpul inspecţiei fiscale şi nici în susţinerea contestaţiei, societatea nu a prezentat documente prin care să justifice prestarea efectivă a serviciilor, precum şi faptul că aceste servicii au fost efectuate în scopul operaţiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală în mod legal au stabilit TVA suplimentară de plată şi accesorii aferente în sarcina contestatoarei, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale cu un contribuabil declarat inactiv prin ordin al preşedintelui ANAF |
| |
1 |
|
| dacă poate beneficia de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată evidenţiată în facturile fiscale emise, în condiţiile în care, la data emiterii acestor facturi societatea furnizoare era declarată contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu tva aferenta bunurilor acordate salariatilor sub forma avantajelor in natura |
| |
1 |
|
| drept de deducere a TVA aferenta unor servicii care nu sunt achizitionate in folosul operatiunilor taxabile |
| |
2 |
|
| dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta unor servicii care nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta unor servicii de asistenta juridica in conditiile in care societatea nu justifica prestarea efectiva a serviciilor respective in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
2 |
|
| dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata din facturi de servicii, in conditiile in care societatea nu justifica cu documente ca aceste servicii au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| exercitarea dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor de consultanta, asistenta de specialitate si management activ, in conditiile in care nu justifica cu documente ca aceste servicii au fost efectiv prestate si utilizate in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| exigibilitatea TVA aferenta avansurilor in conditiile in care nu s-a efectuat plata avansului |
| |
1 |
|
| exigibilitatea TVA pentru lucrări de construcţii decontate pe baza de situatii de lucrari făra sa se analizeze dacă prestatorul are calitatea de antreprenor sau de investitor şi dacă a intervenit faptul generator |
| |
2 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru servicii efectuate de prestatori din Romania pentru beneficiari cu sediul in strainatate |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei de impozitare cu diferenta de impozit pe veniturile nerezidentilor |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA colectata aferenta veniturilor impozabile stabilite suplimentar in conditiile in care din nu rezulta cu claritate situaţia de fapt |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
47 |
|
| taxa pe poluare |
| |
1 |
|
| contributia trimestriala pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii, aferenta perioadei |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
| dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă societatea are dreptul să deducă contravaloarea sposorizărilor din impozitul pe profit, în condiţiile în care aceste cheltuieli nu se încadrează în categoria sponsorizărilor aşa cum sunt reglementate prin Legea nr.32/1994 privind sponsorizarea |
| |
1 |
|
| dacă “încasările efectiv realizate la nivelul organizatorului” ce constituie baza de calcul a taxei anuale de autorizare a activităţii de jocuri de noroc de tip bingo organizată prin intermediul sistemelor retelelor de televiziune, conform legii, reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de Bingo din care se scade valoarea totală a premiilor acordate participanţilor la joc, aşa cum a procedat societatea, sau reprezintă valoarea totală a încasărilor efectuate din vânzarea cartoanelor de bingo, aşa cum a stabilit organul de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| decizia de impunere emisa pentru obligatii bugetare platite pentru care nu s-au intocmit declaratii fiscale |
| |
1 |
|
| Decizie de angajare a răspunderii solidare |
| |
4 |
|
| distribuirea sumelor achitate in cont unic |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A114 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A114L2^1
OG92R/03A114L2^2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A114
OG92R/03A116
OG92R/03A209
OG92R/03A216 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120^1
OG92R/03A155L2
OG92R/03A116L5 | |
1 |
|
| impozit pe salarii, contributii aferente, TVA si impozit pe profit - obligatia societatii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
| |
2 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor - incadrarea in categoria microintreprinderilor |
| |
1 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
1 |
|
| legalitatea încadrării activităţii persoanelor fizice care au prestat pentru constestatoare servicii în vederea realizării unui proiect, în categoria activităţilor dependente, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către OIF a rezultat că beneficiarul de venit contribuie numai cu prestaţia fizică sau cu capacitatea intelectuală, nu cu capital propriu |
| |
1 |
|
| nulitatea constituie sancţiunea care loveşte orice act juridic săvârşit fără respectarea dispoziţiilor prevăzute de lege pentru validitatea sa iar, în speţă, actul administrativ fiscal contestat conţine elementele a căror lipsă ar fi determinat nulitatea sa |
| |