| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacã societatea poate beneficia de scutirea de taxă pentru livrări intracomunitare în condiţiile în care la data efectuării acestor livrări, y nu deţinea un cod valid de TVA |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile cu prestările de servicii facturate sunt deductibile la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit si societatea beneficiază de dreptul de deducere a TVA aferentă, în condiţiile în care societatea nu justifică cu documente prestarea efectivă a acestor servicii în scopul realizării de venituri impozabile şi respectiv de operaţiuni taxabile |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile fiscal şi societatea poate beneficia de dreptul de deducere a TVA aferentă cheltuielilor cu servicii executate de terţi, în condiţiile în care la data efectuării achiziţiilor furnizorii erau declaraţi contribuabili inactivi |
| |
2 |
|
| dacă cheltuielile şi TVA înscrise în facturile primite de la un furnizor, având ca obiect prestări servicii, sunt deductibile, în condiţiile în care nici in timpul inspecţiei fiscale şi nici în susţinerea contestaţiei, societatea nu a prezentat documente prin care să justifice prestarea efectivă a serviciilor, precum şi faptul că aceste servicii au fost efectuate în scopul operaţiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală în mod legal au stabilit TVA suplimentară de plată şi accesorii aferente în sarcina contestatoarei, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale cu un contribuabil declarat inactiv prin ordin al preşedintelui ANAF |
| |
1 |
|
| dacă poate beneficia de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată evidenţiată în facturile fiscale emise, în condiţiile în care, la data emiterii acestor facturi societatea furnizoare era declarată contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu tva aferenta bunurilor acordate salariatilor sub forma avantajelor in natura |
| |
1 |
|
| drept de deducere a TVA aferenta unor servicii care nu sunt achizitionate in folosul operatiunilor taxabile |
| |
2 |
|
| dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta unor servicii care nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta unor servicii de asistenta juridica in conditiile in care societatea nu justifica prestarea efectiva a serviciilor respective in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
2 |
|
| dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata din facturi de servicii, in conditiile in care societatea nu justifica cu documente ca aceste servicii au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| exercitarea dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor de consultanta, asistenta de specialitate si management activ, in conditiile in care nu justifica cu documente ca aceste servicii au fost efectiv prestate si utilizate in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| exigibilitatea TVA aferenta avansurilor in conditiile in care nu s-a efectuat plata avansului |
| |
1 |
|
| exigibilitatea TVA pentru lucrări de construcţii decontate pe baza de situatii de lucrari făra sa se analizeze dacă prestatorul are calitatea de antreprenor sau de investitor şi dacă a intervenit faptul generator |
| |
2 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru servicii efectuate de prestatori din Romania pentru beneficiari cu sediul in strainatate |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei de impozitare cu diferenta de impozit pe veniturile nerezidentilor |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA colectata aferenta veniturilor impozabile stabilite suplimentar in conditiile in care din nu rezulta cu claritate situaţia de fapt |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
3 |
|
| aferent platilor compensatorii |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| atat in timpul inspectiei fiscale cat si prin cercetarea la fata locului nu au fost identificate probe care sa ateste acordarea mesei calde salariatilor |
| |
1 |
|
| contributii aferente primelor de natura salariala |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19L1
LG571/03A19L3
LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A7pct12
LG571/03A55L1
LG19/00A18
HG44/04PT12
HG44/04PT22
HG44/04PT44
OG92R/03A214L1la)
OG92R/03A206L1 | |
1 |
|
| daca aferent permiselor de calatorie acordate salariatilor pentru membrii de familie ai acestora si pensionarilor fosti salariati CFR societatea avea obligatia sa retina impozit la sursa. |
| |
1 |
|
| daca contravaloarea mesei calde acordate salariatilor proprii reprezinta avantaje de natura salariala sau venit neimpozabil, in conditiile in care, activitatea desfaurata nu se incadreaza in specificul activitatilor prevazute de legislatia aplicabila |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent anului 2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
2 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit, in conditiile in care argumentele invocate de contestatar, raportate la retinerile din raportul de verificare fiscala conduc la o alta solutie de fapt decat cea stabilita de organele de verificare fiscala. |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat sumele acordate de societate colaboratorilor săi cu titlul de “Director” în categoria veniturilor din premii, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu se poate stabili că acestea întrunesc elementele definitorii ale veniturilor din premii astfel cum sunt acestea prevăzute în legea fiscală |
| |
1 |
|
| daca obligatia calcularii, retinerii si virarii impozitului aferent veniturilor din activitati agricole revine societatii contestatoare, in conditiile in care in conformitate cu actele normative in materie aceasta revine unitatilor specailizate pentru colectare, precesare sau alte unitati |
| |
1 |
|
| daca persoana fizica datoreaza impozit pe venit aferent perioadei 2014-2015, in conditiile in care, nici in timpul verificării fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac, nu a probat sursa fondurilor utilizate |
| |
1 |
|
| daca sumele acordate jucatorilor si tehnicienilor cu titlu de indemnizatie de instalare si prime de joc reprezinta venituri de natura salariala |
| |
1 |
|
| daca tichetele de cadou acordate de societate sunt asimilate avantaje de natura salariala, in conditiile in care organele de inspectie fiscala au constatat ca acestea au fost acordate salariatilor si nu copiilor minori ai acestora |
| |
1 |
|
| daca veniturile obtinute din transferul de jucatori sunt venituri economice |
| |