|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | drept de deducere a TVA aferenta unor servicii care nu sunt achizitionate in folosul operatiunilor taxabile |
| |
2 |
|
   | dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta unor servicii care nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile |
|  |
1 |
|
  | dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta unor servicii de asistenta juridica in conditiile in care societatea nu justifica prestarea efectiva a serviciilor respective in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
2 |
|
   | dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata din facturi de servicii, in conditiile in care societatea nu justifica cu documente ca aceste servicii au fost efectiv prestate |
|  |
1 |
|
  | exercitarea dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor de consultanta, asistenta de specialitate si management activ, in conditiile in care nu justifica cu documente ca aceste servicii au fost efectiv prestate si utilizate in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
   | exigibilitatea TVA aferenta avansurilor in conditiile in care nu s-a efectuat plata avansului |
|  |
1 |
|
  | exigibilitatea TVA pentru lucrări de construcţii decontate pe baza de situatii de lucrari făra sa se analizeze dacă prestatorul are calitatea de antreprenor sau de investitor şi dacă a intervenit faptul generator |
| |
2 |
|
   | obligatia colectarii TVA pentru servicii efectuate de prestatori din Romania pentru beneficiari cu sediul in strainatate |
|  |
1 |
|
  | stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei de impozitare cu diferenta de impozit pe veniturile nerezidentilor |
| |
1 |
|
   | stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
|  |
1 |
|
  | TVA colectata aferenta veniturilor impozabile stabilite suplimentar in conditiile in care din nu rezulta cu claritate situaţia de fapt |
| |
8811 |
  | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
|  |
850 |
 | DOLJ |
| |
583 |
|  |
657 |
 | GIURGIU |
| |
1364 |
|  |
1626 |
 | HARGHITA |
| |
54 |
|  |
1459 |
 | HUNEDOARA |
| |
1525 |
|  |
1212 |
 | IASI |
| |
3 |
|  |
448 |
 | ILFOV |
| |
1 |
|  |
1804 |
 | MARAMURES |
| |
116 |
|
|  |
2 |
|
 | Accize |
| |
13 |
|
|  |
42 |
|
 | Contributii sociale |
| |
99 |
|
|  |
28 |
|
  | accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
   | accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate |
|  |
1 |
|
  | aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
   | anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
|  |
3 |
|
  | calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
   | daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
|  |
1 |
|
  | daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
3 |
|
   | daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la |
|  |
2 |
|
  | daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la organul vamal cereri in acest sens sau ar fi solicitat modificarea pozitiei 16 din autorizatiile de perfectionare pasiva |
| |
3 |
|
   | dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile în care în urma reanalizării probelor prelevate, autoritatea vamală a stabilit că încadrările declarate de societate la momentul punerii mărfurilor în liberă circulaţie sunt corecte |
|  |
1 |
|
  | dreptul organelor vamale de a stabili diferenta de tva in vama la controlul ulterior pentru declaratii vamale de import inregistrate in perioada 01.01-14.04.2007 |
| |
2 |
|
   | dublu control in materie vamala |
|  |
1 |
|
  | incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
3 |
|
   | incheierea de catre organele vamale a regimului de admitere temporara aferent unor bunuri ce fac obiectul unui contract de leasing extern |
|  |
9 |
|
  | incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |