| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
2 |
|
| cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care serviciile prestate nu sunt în scopul obţinerii de venituri impozabile |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile menţionate, sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care nici în timpul inspecţiei fiscale şi nici în susţinerea contestaţiei, societatea nu a probat cu documente justificative, faptul că serviciile în cauză, au fost efectuate în scopul realizării de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal au fost stabilite obligaţii fiscale suplimentare în sarcina contestatoarei, la analizarea preţului de transfer aferent tranzacţiilor dintre societatea contestatoare şi persoanele afiliate organele de inspecţie fiscală folosind altă metodă de comparare decât cea prezentată de societate în dosarul preţurilor de transfer |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală în mod legal, au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale cu doi contribuabili declaraţi inactivi prin ordin al preşedintelui ANAF |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achizitiile de bunuri in conditiile in care contestatara nu justifica cu documente ca au fost efectuate in scopul realizarii de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achiziţii de la furnizori inactivi |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu amortizarea mijloacelor fixe |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii efective a serviciilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante |
| |
1 |
|
| impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| reintregirea profitului impozabil cu veniturile din dobanzi |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
3 |
|
| aferent platilor compensatorii |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| atat in timpul inspectiei fiscale cat si prin cercetarea la fata locului nu au fost identificate probe care sa ateste acordarea mesei calde salariatilor |
| |
1 |
|
| contributii aferente primelor de natura salariala |
| |
1 |
|
| daca aferent permiselor de calatorie acordate salariatilor pentru membrii de familie ai acestora si pensionarilor fosti salariati CFR societatea avea obligatia sa retina impozit la sursa. |
| |
1 |
|
| daca contravaloarea mesei calde acordate salariatilor proprii reprezinta avantaje de natura salariala sau venit neimpozabil, in conditiile in care, activitatea desfaurata nu se incadreaza in specificul activitatilor prevazute de legislatia aplicabila |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent anului 2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
2 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit, in conditiile in care argumentele invocate de contestatar, raportate la retinerile din raportul de verificare fiscala conduc la o alta solutie de fapt decat cea stabilita de organele de verificare fiscala. |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat sumele acordate de societate colaboratorilor săi cu titlul de “Director” în categoria veniturilor din premii, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu se poate stabili că acestea întrunesc elementele definitorii ale veniturilor din premii astfel cum sunt acestea prevăzute în legea fiscală |
| |