| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achizitiile de bunuri in conditiile in care contestatara nu justifica cu documente ca au fost efectuate in scopul realizarii de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achiziţii de la furnizori inactivi |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu amortizarea mijloacelor fixe |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii efective a serviciilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante |
| |
1 |
|
| impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| reintregirea profitului impozabil cu veniturile din dobanzi |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| Procedura |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| TVA |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
121 |
|
| |
4 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
2 |
|
| accesorii aferente unor debite datorate in conditile in care societatea contesta data de la care au fost calculate aceste accesorii |
| |
12 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
2 |
|
| accesorii calculate aferente unor obligatii fiscale care nu au fost stinse corect prin fisa de platitor |
| |
1 |
|
| accesorii calculate asupra unor debire a caror executare a fost suspendata de instanta |
| |
2 |
|
| accesorii calculate dupa data intrarii in faliment |
| |
1 |
|
| accesorii calculate intre data platii obligatiei bugetare si data depunerii declaratiei rectificative la nivelul platii |
| |
7 |
|
| accesorii calculate pentru obligatii bugetare evidentiate eronat in declaratia privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat dar achitate in termenul legal |
| |
2 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
3 |
|
| accesoriile aferente in vama se datoreaza de la momentul nasterii datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92/03A109 | |
45 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculat eronat |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| calculate in conditiile depunerii cererii de esalonare la plata anterior termenului de 90 de zile |
| |
2 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
2 |
|
| daca accesoriile aferente obligatiilor fiscale se calculeaza de la data scadentei debitului sau de la data inscrisa pe decizia de regularizarea situatiei care reprezinta in fapt data la care organul fiscal poate trece la executarea obligatiilor respective |
| |