| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achiziţii de la furnizori inactivi |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu amortizarea mijloacelor fixe |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii efective a serviciilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante |
| |
1 |
|
| impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| reintregirea profitului impozabil cu veniturile din dobanzi |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| Procedura |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| TVA |
| |
8811 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
184 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
189 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
108 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
135 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca investitii imobiliare |
| |
1 |
|
| cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condiţiile în care gradul de îndatorare a capitalului depăşeşte nivelul stabilit prin lege |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat din punct de vedere fiscal deductibilitatea respectivelor cheltuieli |
| |
1 |
|
| cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut |
| |
2 |
|
| daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu justifică transportul şi cazarea personalului societăţii cu documente conform prevederilor legale |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste sume stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care, societatea a înregistrat în evidenţa contabilă în conturile de cheltuieli, facturi fiscale în copie reprezintă baza de impozitare pentru impozitul pe profit, în condiţiile în care, cu ocazia contestaţiei, societatea prezintă copii certificate ale acestor facturi. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru acoperirea pierderilor contabile înregistrate în anii anteriori, prin renunţare la restituirea creditului acordat societăţii, din soldul contului 455 |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |
3 |
|
| dacă organele de soluţionare se pot pronunţa asupra legalităţii şi temeiniciei stabilirii acestui impozit în sarcina societăţii în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă situaţia de fapt care a condus la stabilirea diferenţelor contestate |
| |
2 |
|
| dacă organul de solutionare a contestatiei se poate pronunţa asupra deductibilităţii la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor cu lucrări de proiectare tehnică de specialitate şi studii de fezabilitate şi asistenţă tehnică, în condiţiile în care acestea nu au avut la bază documente justificative, respectiv situaţii din care să reiasă necesitatea efectuării respectivelor servicii şi modul efectiv în care acestea au contribuit la realizarea veniturilor societăţii. |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571R/03A19
HG44/04PT48
LG571R/03A145
OG92R/03A216 | |