| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achiziţii de la furnizori inactivi |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu amortizarea mijloacelor fixe |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii efective a serviciilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante |
| |
1 |
|
| impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| reintregirea profitului impozabil cu veniturile din dobanzi |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| Procedura |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| TVA |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
15 |
|
| Accesorii |
| |
4 |
|
| |
10 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| |
12 |
|
| Procedura |
| |
2 |
|
| cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |
1 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19L1
LG571/03A21L4lf)
OG92R/03A206L2
OG92R/03A213L1
OG92R/03A213L4
OG92R/03A216L1
OG92R/03A216L3
OG92R/03A216L3^1 | |
4 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
12 |
|
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
534 |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| |
1409 |
| NEAMT |
| |