| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achiziţii de la furnizori inactivi |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu amortizarea mijloacelor fixe |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii efective a serviciilor |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante |
| |
1 |
|
| impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| reintregirea profitului impozabil cu veniturile din dobanzi |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| Procedura |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| TVA |
| |
8811 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
30 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
1 |
|
| accesorii aferente unor debite datorate in conditile in care societatea contesta data de la care au fost calculate aceste accesorii |
| |
5 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
2 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
4 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| daca societatea contestatoare poate beneficia de corectia erorilor din documentele de plata si refacerea stingerilor, in conditiile in care cererea de indreptare a fost depusa inlauntrul termenului de un an de la data efectuarii platii |
| |
1 |
|
| dacă în cazul pierderii înlesnirii la plată constând în scutirea unor obligaţii bugetare accesoriile pentru debitele restante se datorează de la data la care termenele şi/sau condiţiile nu au fost respectate sau de la data emiterii ordinului comun |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| data stingerii obligatiei de plata in conditiile solutionarii compensarii acesteia din tva de rambursat |
| |
1 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in conditiile in care efectul suspendarii debitului principal a incetat |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de penalităţi de întârziere asupra debitelor care au făcut obiectul înlesnirii la plată în condiţiile în care societatea a pierdut înlesnirea la plată |
| |
4 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
2 |
|
| penalitati pentru nedepunerea/depunerea cu intarziere a declaratiei de impozite si taxe |
| |
5 |
|
| Accize |
| |