| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si](/icons/expand.gif) | deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii e](/icons/expand.gif) | deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii efective a serviciilor |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer](/icons/expand.gif) | impozit pe profit stabilit suplimentar ca urmare a analizării dosarelor privind preturile de transfer |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | legalitatea stabilirii in sarcina societatii a impozitului pe profit in conditiile in care la dosarul cauzei au fost depuse documente care contrazic constatarile organului de inspectie fiscala![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for reintregirea profitului impozabil cu veniturile din dobanzi](/icons/expand.gif) | reintregirea profitului impozabil cu veniturile din dobanzi |
| |
1 |
|
![Show details for Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
53 |
|
![Show details for Procedura](/icons/expand.gif) | Procedura |
| |
6 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Regimuri vamale suspensive ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
42 |
|
![Show details for TVA](/icons/expand.gif) | TVA |
| |
8810 |
![Show details for Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
850 |
![Show details for DOLJ](/icons/expand.gif) | DOLJ |
| |
583 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
657 |
![Show details for GIURGIU](/icons/expand.gif) | GIURGIU |
| |
1364 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1626 |
![Show details for HARGHITA](/icons/expand.gif) | HARGHITA |
| |
54 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1459 |
![Show details for HUNEDOARA](/icons/expand.gif) | HUNEDOARA |
| |
1525 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1212 |
![Show details for IASI](/icons/expand.gif) | IASI |
| |
3 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
448 |
![Show details for ILFOV](/icons/expand.gif) | ILFOV |
| |
1 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Hide details for Procedura](/icons/collapse.gif) | Procedura |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1804 |
![Show details for MARAMURES](/icons/expand.gif) | MARAMURES |
| |
534 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
![Show details for Ministerul Finantelor Publice](/icons/expand.gif) | Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1409 |
![Show details for NEAMT](/icons/expand.gif) | NEAMT |
| |
270 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2298 |
![Show details for PRAHOVA](/icons/expand.gif) | PRAHOVA |
| |
644 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
606 |
![Show details for SATU MARE](/icons/expand.gif) | SATU MARE |
| |
1365 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1906 |
![Show details for SUCEAVA](/icons/expand.gif) | SUCEAVA |
| |
1593 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3449 |
![Show details for TIMIS](/icons/expand.gif) | TIMIS |
| |
95 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1156 |
![Show details for TULCEA](/icons/expand.gif) | TULCEA |
| |
1317 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1715 |
![Show details for VASLUI](/icons/expand.gif) | VASLUI |
| |
540 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
80701 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |