| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
2 |
|
| conditii de nulitate ale actului administrativ fiscal |
| |
1 |
|
| consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
2 |
|
| constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
| |
2 |
|
| constatarea nulitatii actului administrativ contestat |
| |
4 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
3 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
1 |
|
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
7 |
|
| |
1 |
|
| dacă organele fiscale au emis în mod legal decizia de impunere din oficiu în condiţiile în care societatea nu şi-a îndeplinit obligaţiile declarative prevăzute de lege |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| nulitatea actelor administrativ fiscale atrasă de nerespectarea art.104 alin.(2) şi alin. (3) din OG nr.92/2003 |
| |
3 |
|
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
| reverificarea pe aceeasi perioada si aceeasi taxa |
| |
1 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
2 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
4 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| |
556 |
|
| Datorie vamala |
| |
27 |
|
| |
1547 |
|
| Impozit pe profit |
| |
223 |
|
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
27 |
|
| |
5 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
21 |
|
| |
1 |
|
| daca AGA putea repartiza integral dividendele pentru investitii, in conditiile in care societatea are capital integral de stat |
| |
1 |
|
| daca beneficiarul avea obligatia sa evalueze si sa inregistreze extinderea sediului |
| |
3 |
|
| daca societatea pentru exercitiul financiar 2006 avea obligatia auditarii situatiei financiare |
| |
4 |
|
| daca sumele reprezentand contravalorea energiei electrice subventionate incasata in anul urmator celui pentru care au fost alocate, reprezinta pentru participantii la circuitul financiar prevazut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevazut de legile bugetare anuale |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG507/03A15
LG507/03A19
LG507/03A20 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG87/03A14
LG507/03A19L1
LG507/03A19L2
LG507/03A20L1
LG507/03A20L2
LG507/03A21
LG511/04A16L1
LG511/04A16L4
LG511/04A17 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG87/03A14
HG1350/03A2 | |