| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| calculate asupra unor debite a caror executare a fost suspendata irevocabil de instanta in perioada in care suspendarea executarii isi producea efectele |
| |
1 |
|
| calculate asupra unor debite reprezentând contribuþii sociale declarate prin declaratii rectificative depuse urmare faptului ca societatea a fost obligata de instanta prin hotarari judecatoresti irevocabile sa achite diferente de drepturi salariale, fiind datorate de la data de 25 a lunii urmatoare celei in care au fost platite drepturile salariale |
| |
2 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
13 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| calculate in conditiile depunerii cererii de esalonare la plata anterior termenului de 90 de zile |
| |
2 |
|
| calculate in conditiile depunerii declaratiilor rectificative iar societatea nu avea in fisa de platitor sume achitate in plus |
| |
1 |
|
| calculate pentru impozitul pe venit neconstituit, neevidentiat si neretinut prin stopaj la sursa si nu pentru cel datorat efectiv |
| |
1 |
|
| calculate pentru nerestituirea la termen a unui credit extern |
| |
1 |
|
| calculate pentru o perioada in care contribuabilul se afla in insolventa |
| |
1 |
|
| calculate pentru TVA colectata, stabilita suplimentar prin raport de inspectie fiscala, in conditiile in care societatea inregistreaza TVA de recuperat |
| |
2 |
|
| calculul accesoriilor in cazul in care s-a stabilit debit suplimentar la sediu in conditiile in care debitul a fost declarat si platit la sucursala |
| |
5 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
2 |
|
| calculul de accesorii pentru plata cu intarziere a obligatiilor curente |
| |
3 |
|
| calculul penalitatilor de 10% asupra obligatiilor bugetare cu stopaj la sursa, conditii de aplicare |
| |
1 |
|
| competenta de stabilire |
| |
5 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A178L5
LG571/03A145L8la)
LG571/03A149L1lb)
LG571/03A149L1ld)
LG571/03A149L2lb)
LG571/03A149L3lb)
LG571/03A149L4
LG571/03A149L5la)
HG44/04PT54.1
HG44/04PT54.4 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A214L1la
LG571/03A146L1la
LG571/03A143L2la
OG92R/03A119 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A55L1
LG571/03A55L2lk)
HG44/04PT67
HG44/04PT68la)
HG44/04PT106
OG92R/03A67L1
OG92R/03A67L2
OG92R/03A67L3
OG92R/03A145L2la)
OG92R/03A146L1la)
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1 | |
| | | Alte organe | LG571/03A7L1PT13
LG571/03A19L1
LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A34
LG571/03A23L5
LG571/03A141L2le)
LG571/03A141L3
LG571/03A133L2lc)
LG571/03A133L2ld)pct4
HG44/04PT38
HG44/04PT48
HG44/04PT22
HG44/04PT44
HG44/04PT38L1
HG44/04PT38L3
HG44/04PT38L5
HG44/04PT38L6
HG44/04PT12
LG82/91A6L1
OG83/98A1
OG83/98A2
OG92R/03A119
OG92R/03A120 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A104L2
LG571/03A11L1^1
LG571/03A11L1^2
LG571/03A19L1
LG571/03A11L2
LG571/03A19L5
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L2
OG92R/03A120^1L1
HG44/04PT23
HG44/04PT24
HG44/04PT29
HG44/04PT32
HG44/04PT33
HG44/04PT46L1
LG571/03A134
LG571/03A134^1L1
LG571/03A134^2L1
LG571/03A134^2L2la) | |
1 |
|
| confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
| |
1 |
|
| constatari contradictorii in cuprinsul actului de inspectie fiscala -imposibilitatea solutionarii pe fond a contestatiei |
| |
1 |
|
| contestaţie depusă în afara termenului legal |
| |
1 |
|
| corectarea erorilor materiale din decontul de tva |
| |
1 |
|
| corectii asupra accesorilor fiscale contestate |
| |
1 |
|
| cuantumul accesoriilor datorate având în vedere că debitul principal a fost modificat ca urmare a desfiinţării parţiale |
| |
2 |
|
| daca accesoriile aferente obligatiilor fiscale se calculeaza de la data scadentei debitului sau de la data inscrisa pe decizia de regularizarea situatiei care reprezinta in fapt data la care organul fiscal poate trece la executarea obligatiilor respective |
| |
1 |
|
| daca accesoriile aferente obligatiilor suplimentare stabilite de controlul vamal ulterior se datoreaza de la momentul nasterii datoriei vamale sau in functie de data comunicarii actului de control ulterior prin care a fost individualizata obligatia principala |
| |
2 |
|
| daca accesoriile calculate asupra debitelor stabilite prin decizia de impunere sunt legal datoarte |
| |
1 |
|
| daca accesoriile sunt datorate de societate , in conditiile in care baza de calcul a acestora, inscrisa in decizia de calcul accesorii o constituie o suma mai mare decat diferenta neachitata de societate la scadenta prin ordine de plata |
| |
1 |
|
| daca accesoriile sunt datorate in conditiile in care documentul prin care s-a individualizat debitul reprezentand TVA a fost desfiintat |
| |
3 |
|
| daca accesoriile sunt datorate in conditiile in care obligatia principala care le-a generat a fost achitata integral si la termen |
| |
1 |
|
| daca accesoriile sunt datorate, in conditiile in care documentul prin care a fost individualizata obligatia principala , asa cum este precizat in decizia de calcul accesorii nu a fost emis de societate, iar din cuprinsul actului contestat nu se poate stabili situatia de fapt care a generat calculul de accesorii |
| |
1 |
|
| daca avantajele materiale de natura salariala se cuprind in baza de calcul contributiilor sociale |
| |
1 |
|
| daca datoreaza accesoriile aferente taxei pe valoarea adaugata in conditiile in care acestea sunt aferente debitelor declarate de aceasta prin deconturile de taxa pe valoarea adaugata in conditiile in care contestatoarea a depasit plafonul |
| |
1 |
|
| daca decizia de impunere a fost corect intocmita in conditiile in care societatea nu a depus declaratii la nivelul sumei datorate insa a efectuat plati mai mari decat cuantumul declarat |
| |
1 |
|
| daca directia teritoriala avea competenta sa emita acte administrative pe numele societatii in conditiile in care la data comunicarii societatea era incadrata in categoria marilor contribuabili |
| |
1 |
|
| daca directia teritoriala avea competenta sa emita acte administrative pe numele societatii in conditiile in care la data emiterii societatea era incadrata in categoria marilor contribuabili |
| |
1 |
|
| daca dupa deschiderea procedurii reorganizarii judiciare, organele de inspectie fiscala aveau dreptul sa controleze societatea inlauntrul termenului de prescriptie |
| |
12 |
|
| daca dupa intrarea in faliment se mai datoreaza accesorii |
| |
1 |
|
| daca erorile din documentele de plata pot fi corectate in conditiile in care cererea este depusa in termen mai mare de un an de la data efectuarii platilor |
| |
2 |
|
| daca incepand cu data intrarii in vigoare a Legii insolventiei organele fiscale mai au dreptul sa stabileasca accesorii pentru creantele inscrise la masa credala |
| |
2 |
|
| daca obligatiile scadente la o anumita data pot fi stinse din sumele platite in plus |
| |
1 |
|
| daca organele de inspectie fiscala aveau dreptul sa calculeze accesorii prin nota de constatare in conditiile in care aceasta nu reprezinta act administrativ fiscal |
| |