| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca AGA putea repartiza integral dividendele pentru investitii, in conditiile in care societatea are capital integral de stat |
| |
1 |
|
| daca beneficiarul avea obligatia sa evalueze si sa inregistreze extinderea sediului |
| |
3 |
|
| daca societatea pentru exercitiul financiar 2006 avea obligatia auditarii situatiei financiare |
| |
4 |
|
| daca sumele reprezentand contravalorea energiei electrice subventionate incasata in anul urmator celui pentru care au fost alocate, reprezinta pentru participantii la circuitul financiar prevazut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevazut de legile bugetare anuale |
| |
1 |
|
| data la care prestatorii de servicii sunt obligati sa emita factura pentru serviciile prestate |
| |
1 |
|
| masura de majorare a perderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 3.383.906 lei reprezentand diminuarea pierderii pe anul 2006 inregistrata in anul 2007 pe venituri |
| |
1 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 7.073.695 lei reprezentand diferente de pret la produse finite ca urmare a recalcularii coeficientului K |
| |
1 |
|
| obligatia constituirii fondului de risc in conditiile in care sumele datorate cu acest titlu sunt comunicate prin adresa de Ministerul Finantelor |
| |
1 |
|
| obligatia de raportare ce revine beneficiarilor de imprumuturi ce constituie datorie publica |
| |
7 |
|
| obligatii financiare stabilite in mod eronat prin decizie de impunere |
| |
2346 |
|
| Procedura |
| |
18 |
|
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| |
2346 |
|
| TVA |
| |
16 |
|
| |
16 |
|
| (Not Categorized) |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
30 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| accesorii aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul vamal ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratii de impozite si taxe si achitate la termen scadent |
| |
1 |
|
| accesorii aferente unor debite datorate in conditile in care societatea contesta data de la care au fost calculate aceste accesorii |
| |
5 |
|
| accesorii aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
2 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
4 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| daca societatea contestatoare poate beneficia de corectia erorilor din documentele de plata si refacerea stingerilor, in conditiile in care cererea de indreptare a fost depusa inlauntrul termenului de un an de la data efectuarii platii |
| |
1 |
|
| dacă în cazul pierderii înlesnirii la plată constând în scutirea unor obligaţii bugetare accesoriile pentru debitele restante se datorează de la data la care termenele şi/sau condiţiile nu au fost respectate sau de la data emiterii ordinului comun |
| |
1 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| data stingerii obligatiei de plata in conditiile solutionarii compensarii acesteia din tva de rambursat |
| |
1 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in conditiile in care efectul suspendarii debitului principal a incetat |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de penalităţi de întârziere asupra debitelor care au făcut obiectul înlesnirii la plată în condiţiile în care societatea a pierdut înlesnirea la plată |
| |