| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| daca sumele reprezentand contravalorea energiei electrice subventionate incasata in anul urmator celui pentru care au fost alocate, reprezinta pentru participantii la circuitul financiar prevazut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevazut de legile bugetare anuale |
| |
1 |
|
| data la care prestatorii de servicii sunt obligati sa emita factura pentru serviciile prestate |
| |
1 |
|
| masura de majorare a perderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 3.383.906 lei reprezentand diminuarea pierderii pe anul 2006 inregistrata in anul 2007 pe venituri |
| |
1 |
|
| masura de majorare a pierderii fiscale pe anul 2007 cu suma de 7.073.695 lei reprezentand diferente de pret la produse finite ca urmare a recalcularii coeficientului K |
| |
1 |
|
| obligatia constituirii fondului de risc in conditiile in care sumele datorate cu acest titlu sunt comunicate prin adresa de Ministerul Finantelor |
| |
1 |
|
| obligatia de raportare ce revine beneficiarilor de imprumuturi ce constituie datorie publica |
| |
7 |
|
| obligatii financiare stabilite in mod eronat prin decizie de impunere |
| |
2346 |
|
| |
18 |
|
| Redeventa miniera |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
184 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
189 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
108 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
135 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calcularea impozitului pe profit aferent veniturilor din reevaluarea imobilizarilor corporale detinute ca investitii imobiliare |
| |
1 |
|
| cheltuieli deductibile fiscal la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit în condiţiile în care gradul de îndatorare a capitalului depăşeşte nivelul stabilit prin lege |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând masa acordată şi neimpozitată salariaţilor în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au analizat din punct de vedere fiscal deductibilitatea respectivelor cheltuieli |
| |
1 |
|
| cheltuielilor cu dobânzile aferente unui împrumut |
| |
2 |
|
| daca bunurile achizitionate intra in categoria mijloacelor fixe sau in obiecte de inventar |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, în condiţiile în care societatea nu justifică transportul şi cazarea personalului societăţii cu documente conform prevederilor legale |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste sume stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care, societatea a înregistrat în evidenţa contabilă în conturile de cheltuieli, facturi fiscale în copie reprezintă baza de impozitare pentru impozitul pe profit, în condiţiile în care, cu ocazia contestaţiei, societatea prezintă copii certificate ale acestor facturi. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat venit impozabil donaţia asociatului pentru acoperirea pierderilor contabile înregistrate în anii anteriori, prin renunţare la restituirea creditului acordat societăţii, din soldul contului 455 |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |
3 |
|
| dacă organele de soluţionare se pot pronunţa asupra legalităţii şi temeiniciei stabilirii acestui impozit în sarcina societăţii în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă situaţia de fapt care a condus la stabilirea diferenţelor contestate |
| |
2 |
|
| dacă organul de solutionare a contestatiei se poate pronunţa asupra deductibilităţii la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor cu lucrări de proiectare tehnică de specialitate şi studii de fezabilitate şi asistenţă tehnică, în condiţiile în care acestea nu au avut la bază documente justificative, respectiv situaţii din care să reiasă necesitatea efectuării respectivelor servicii şi modul efectiv în care acestea au contribuit la realizarea veniturilor societăţii. |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe profit respectiv, în condiţiile în care această sumă a fost stabilită de organele de inspecţie fiscală fără a analiza situaţia de fapt existentă, ci a valorificat constatările |
| |