|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | prescriptie ani 2011 si 2012 |
| |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19L1
LG207/15A269L1lc |  |
2 |
|
  | prescripţia impozitului pe profit pe anul 2006 - art. 91 alin.1) şi alin.(2) din OG nr.92/2003 |
| |
9 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
3 |
|
  | prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
   | principiul bunei administrari |
|  |
2 |
|
  | principiul in dubio contra fiscum |
| |
1 |
|
|  |
1 |
|
  | principiul prevalentei economicului asupra juridicului in analiza starii de fapt fiscale |
| |
1 |
|
   | principiul proportionalitatii |
|  |
1 |
|
  | principiului fiscal in dubio pro reo |
| |
1 |
|
   | recalcularea impozitului pe profit datorat suplimentar si accesorii aferente prin luarea in considerare a rezervei legale in situatia in care contestatia nu va fi solutionata favorabil |
|  |
13 |
|
  | Refuz nejustificat de a emite un act administrativ fiscal |
| |
40 |
|
|  |
1 |
|
  | respectarea de catre organele de inspectie fiscala a obiectului inspectiei fiscale, a rolului activ in stabillirea situatiei de fapt fiscale si aplicarea principiilor de baza in materie fiscala in concluziile Raportului de inspectie fiscala ce a stat la baza emiterii deciziei de impunere contestata |
| |
5 |
|
   | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
|  |
5 |
|
  | retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
2 |
|
   | reverificarea pe aceeasi perioada si aceeasi taxa |
|  |
26 |
|
  | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
   | Scoaterea cauzei de pe rol |
|  |
1 |
|
  | se poate pronunţa asupra admisibilităţii cererii privind introducerea forţată în procedura de soluţionare a contestaţiei |
| |
5 |
|
   | societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei  |
|  |
1 |
|
  | solicitare intocmirea dosarului preturilor de transfer pentru perioada in care nu era prevazuta de lege obligativitatea intocmirii |
| |
1 |
|
   | solicitarea administratorul societatii care doreşte sa cunoasca definitia unei societati de „tip fantoma” |
|  |
1 |
|
  | solicitarea formulata de contribuabil in perioada inspectiei fiscale, privind luarea in considerare a unor cheltuieli eronat neconstituite de acesta |
| |
6 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
2 |
|
  | solutionarea cererii de rambursare printr-o adresa si nu printr-un titlu de creanta |
| |
1 |
|
   | soluţionarea acestui capăt de cerere în condiţiile în care Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor nu are competenţa materială de a se investi cu soluţionarea amenzilor |
|  |
1 |
|
  | soluţionarea cererii de anulare a obligaţiilor fiscale în baza Legii 209/2015 |
| |
1 |
|
   | soluţionarea cererii de reverificare a unei perioade – competenţă |
|  |
1 |
|
  | soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care Garda Financiară a sesizat organele de urmărire şi cercetare penală cu privire la aspectele constatate, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale săvârşirii infracţiunilor prevăzute de art.9 lit.c) din Legea nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale |
| |
2 |
|
   | stabilirea calitatii de titlu de creanta |
|  |
4 |
|
  | stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
   | stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
|  |
5 |
|
  | suma contestata mai mica de 500.000 lei |
| |
17 |
|
   | suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
|  |
33 |
|
  | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
   | sume neachitate, dar nedeclarate |
|  |
2 |
|
  | suspendarea calculului accesoriilor care nu au fost stabilite printr-un titlu de creanta |
| |
61 |
|
   | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
|  |
7 |
|
  | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
7 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
|  |
484 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
   | suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
|  |
1 |
|
  | să se pronunţe asupra legalităţii extinderii inspecţiei fiscale în afara perioadei stabilite prin Avizul de inspecţie fiscală fără avizarea contribuabilului în acest sens |
| |