| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| Scoaterea cauzei de pe rol |
| |
1 |
|
| se poate pronunţa asupra admisibilităţii cererii privind introducerea forţată în procedura de soluţionare a contestaţiei |
| |
5 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
| solicitare intocmirea dosarului preturilor de transfer pentru perioada in care nu era prevazuta de lege obligativitatea intocmirii |
| |
1 |
|
| solicitarea administratorul societatii care doreşte sa cunoasca definitia unei societati de „tip fantoma” |
| |
1 |
|
| solicitarea formulata de contribuabil in perioada inspectiei fiscale, privind luarea in considerare a unor cheltuieli eronat neconstituite de acesta |
| |
6 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| solutionarea cererii de rambursare printr-o adresa si nu printr-un titlu de creanta |
| |
1 |
|
| soluţionarea acestui capăt de cerere în condiţiile în care Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor nu are competenţa materială de a se investi cu soluţionarea amenzilor |
| |
1 |
|
| soluţionarea cererii de anulare a obligaţiilor fiscale în baza Legii 209/2015 |
| |
1 |
|
| soluţionarea cererii de reverificare a unei perioade – competenţă |
| |
1 |
|
| soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care Garda Financiară a sesizat organele de urmărire şi cercetare penală cu privire la aspectele constatate, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale săvârşirii infracţiunilor prevăzute de art.9 lit.c) din Legea nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale |
| |
2 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
5 |
|
| suma contestata mai mica de 500.000 lei |
| |
17 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
33 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| sume neachitate, dar nedeclarate |
| |
2 |
|
| suspendarea calculului accesoriilor care nu au fost stabilite printr-un titlu de creanta |
| |
61 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
484 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| să se pronunţe asupra legalităţii extinderii inspecţiei fiscale în afara perioadei stabilite prin Avizul de inspecţie fiscală fără avizarea contribuabilului în acest sens |
| |
1 |
|
| tva care nu a facut obiectul deciziei de impunere contestata |
| |
1 |
|
| verificarea veniturilor familiei și nu doar ale persoanei fizice verificate |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate stabilite suplimentar ca urmare a revericării în condiţiile în care urmarea inspecþiei fiscale iniþiale nu au fost contestate |
| |
18 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente redeventei miniere |
| |
1 |
|
| dacă contestatoarea datorează redevenţă minieră stabilită suplimentar pentru licenţa aflată în curs de derulare, prin majorarea cotei de redevenţă, în condiţiile în care societatea nu a renegociat licenţele prin încheierea de acte adiţionale cu autoritatea competentă |
| |
1 |
|
| dacă datorează aceste obligaţii suplimentare stabilite în sarcina sa de către organele de control, în condiţiile în care compania şi-a mărit perimetrul de exploatare şi nu a calculat taxa aferentă perimetrului extins |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia achitării taxei pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale |
| |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera și accesorii aferente exploatarii de sare gema, calcar, tuf vulcanic, pegmatit cu mica si feldspat, sisturi grafitoase |
| |
1 |
|
| societatea datoreaza accesoriile, in conditiile in care societatea a achitat debitul principal pentru care s-au calculat dobânzi de întârziere |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |