| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| Scoaterea cauzei de pe rol |
| |
1 |
|
| se poate pronunţa asupra admisibilităţii cererii privind introducerea forţată în procedura de soluţionare a contestaţiei |
| |
5 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
| solicitare intocmirea dosarului preturilor de transfer pentru perioada in care nu era prevazuta de lege obligativitatea intocmirii |
| |
1 |
|
| solicitarea administratorul societatii care doreşte sa cunoasca definitia unei societati de „tip fantoma” |
| |
1 |
|
| solicitarea formulata de contribuabil in perioada inspectiei fiscale, privind luarea in considerare a unor cheltuieli eronat neconstituite de acesta |
| |
6 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| solutionarea cererii de rambursare printr-o adresa si nu printr-un titlu de creanta |
| |
1 |
|
| soluţionarea acestui capăt de cerere în condiţiile în care Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor nu are competenţa materială de a se investi cu soluţionarea amenzilor |
| |
1 |
|
| soluţionarea cererii de anulare a obligaţiilor fiscale în baza Legii 209/2015 |
| |
1 |
|
| soluţionarea cererii de reverificare a unei perioade – competenţă |
| |
1 |
|
| soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care Garda Financiară a sesizat organele de urmărire şi cercetare penală cu privire la aspectele constatate, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale săvârşirii infracţiunilor prevăzute de art.9 lit.c) din Legea nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale |
| |
2 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
5 |
|
| suma contestata mai mica de 500.000 lei |
| |
17 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
33 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| sume neachitate, dar nedeclarate |
| |
2 |
|
| suspendarea calculului accesoriilor care nu au fost stabilite printr-un titlu de creanta |
| |
61 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
484 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| să se pronunţe asupra legalităţii extinderii inspecţiei fiscale în afara perioadei stabilite prin Avizul de inspecţie fiscală fără avizarea contribuabilului în acest sens |
| |
1 |
|
| tva care nu a facut obiectul deciziei de impunere contestata |
| |
1 |
|
| verificarea veniturilor familiei și nu doar ale persoanei fizice verificate |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate stabilite suplimentar ca urmare a revericării în condiţiile în care urmarea inspecþiei fiscale iniþiale nu au fost contestate |
| |
18 |
|
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| |
1 |
|
| daca societatea avea dreptul sa benefieze de subventie in conditiile in care pentru suma solicitata detine documente justificative |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG644/07A4L5
HG644/07A4L7
HG644/07A4L8
HG644/074L4
HG644/07A4L9 | |
2 |
|
| dacă sumele reprezentând contravaloarea energiei electrice subvenţionate încasate în anul următor celui pentru care au fost alocate reprezintă pentru participanţii la circuitul financiar prevăzut de legile bugetare anuale sume necuvenite care se restituie sau trebuie virate pe circuitul prevăzut în legile bugetare anuale. |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile in care cererea de compensare a fost depusa ulterior scadentei |
| |
1 |
|
| legalitatea neaceptarii la decontare a cheltuielilor cu paza, a comisionului de administrare privind managementul investitiei aferent serviciilor de paza in conditiile in care organele de control financiar nu au analizat realitatea operatiunilor masurile nefiind intemeiate exclusiv pe faptul ca prestatorul nu a avut punct de lucru in judetul in care a fost efectuata prestarea si nu a depus declaratia de inregistrare fiscala. |
| |
1 |
|
| legalitatea neadmiterii in totalitate a cheltuielilor cu paza, supraveghere si control, managementul investitiei in conditiile in care pontajul a fost intocmit necorespunzator, iar in Nota de fundamentare a fost prevazut un post in timp ce in pontaj si statele de salarii societatea a evidentiat doua posturi |
| |
2 |
|
| legalitatea obligarii la restituirea subventiei pentru energia electrica in conditiile neanalizarii indeplinirii circuitului financiar prevazut de legea bugetara anuala |
| |
4 |
|
| modul de stabilire al subventiei pentru intretinerea cabalinelor din categoria Herghelia Nationala |
| |
1 |
|
| subventia de la bugetul de stat reprezentand contravaloarea cupoanelor statistice de veterani |
| |
4 |
|
| subventia solicitata pentru tva in conditiile in care subventia se acorda pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfasurarii activitatii |
| |
2 |
|
| subventie alocata de la bugetul de stat si nerestituita si accesorii aferente |
| |
1 |
|
| subventii acordate pentru acoperirea cheltuielilor cu plata salariilor conform incadrarii inscrise in cartea de munca |
| |
17 |
|
| subventii acordate pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfasurarii activitatii si nu pentru TVA cuprinsa pe cheltuieli |
| |