| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| Scoaterea cauzei de pe rol |
| |
1 |
|
| se poate pronunţa asupra admisibilităţii cererii privind introducerea forţată în procedura de soluţionare a contestaţiei |
| |
5 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
| solicitare intocmirea dosarului preturilor de transfer pentru perioada in care nu era prevazuta de lege obligativitatea intocmirii |
| |
1 |
|
| solicitarea administratorul societatii care doreşte sa cunoasca definitia unei societati de „tip fantoma” |
| |
1 |
|
| solicitarea formulata de contribuabil in perioada inspectiei fiscale, privind luarea in considerare a unor cheltuieli eronat neconstituite de acesta |
| |
6 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| solutionarea cererii de rambursare printr-o adresa si nu printr-un titlu de creanta |
| |
1 |
|
| soluţionarea acestui capăt de cerere în condiţiile în care Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor nu are competenţa materială de a se investi cu soluţionarea amenzilor |
| |
1 |
|
| soluţionarea cererii de anulare a obligaţiilor fiscale în baza Legii 209/2015 |
| |
1 |
|
| soluţionarea cererii de reverificare a unei perioade – competenţă |
| |
1 |
|
| soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care Garda Financiară a sesizat organele de urmărire şi cercetare penală cu privire la aspectele constatate, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale săvârşirii infracţiunilor prevăzute de art.9 lit.c) din Legea nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale |
| |
2 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
5 |
|
| suma contestata mai mica de 500.000 lei |
| |
17 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
33 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| sume neachitate, dar nedeclarate |
| |
2 |
|
| suspendarea calculului accesoriilor care nu au fost stabilite printr-un titlu de creanta |
| |
61 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
484 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| să se pronunţe asupra legalităţii extinderii inspecţiei fiscale în afara perioadei stabilite prin Avizul de inspecţie fiscală fără avizarea contribuabilului în acest sens |
| |
1 |
|
| tva care nu a facut obiectul deciziei de impunere contestata |
| |
1 |
|
| verificarea veniturilor familiei și nu doar ale persoanei fizice verificate |
| |
1 |
|
| vărsămintele persoanelor juridice la fondul pentru persoane cu handicap neîncadrate stabilite suplimentar ca urmare a revericării în condiţiile în care urmarea inspecþiei fiscale iniþiale nu au fost contestate |
| |
18 |
|
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| |
2346 |
|
| TVA |
| |
16 |
|
| |
16 |
|
| (Not Categorized) |
| |
850 |
| |
63 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
166 |
|
| Alte Categorii |
| |
22 |
|
| |
60 |
|
| Datorie vamala |
| |
2 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calcularea drepturilor vamale de import aferente unor vehicule ce au facut obiectul unor contracte de leasing introduse in tara sub regim de import cu exceptarea de la plata sumelor aferente tuturor drepturilor de import cu conditiile in care prin incetarea ulterioara a contractului de leasing si predarea vehiculelor unui alt utilizator societatea de leasing a schimbat utilizarea marfurilor |
| |
2 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |