| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
1 |
|
| constatarile din RIF sunt preluate din Procesul verbal de constatare incheiat de Garda financiara |
| |
2 |
|
| contestarea de sume inscrise in decizia de impunere dar care nu se regasesc in raportul de inspectie fiscala |
| |
6 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A104
OG92R/03A214L1la)
OG92R/03A214L3
OG92R/03A12.1lb)
OG92R/03A120L1
OG92R/03A109
OG92R/03A206L1
LG571/03A21L1
LG571/03A21L3lc)
LG571/03A24L1
LG571/03A24L3ld)
LG571/03A24L11
LG571/03A24L11lc)
LG571/03A145L8la)
LG571/03A145L8
LG571/03A160
LG571/03A141L2lk)
LG571/03A141L3
LG571/03A11L1
LG571/03A57L2
HG44/04PT22
HG44/04PT51
HG44/04PT46L1
HG44/04PT82
HG44/04PT42L3
HG44/04PT42L4
HG44/04PT42L6
HG44/04PT106-108
HG44/04PT111
HG44/04PT115
HG44/04PT38L6
HG44/04PT70lh)
LG414/02A9L7lj)
LG414/02A9L7ls)
LG414/02A11L1
LG15/94A3
LG15/94A4ld)
LG19/00A18
LG19/00A23
LG19/00A24
LG76/02A27
LG76/02A26L1
LG95/06A257L2la)
LG95/06A258L1
LG95/06A258L2
LG346/02A5
LG346/02A96
LG346/02A101
LG345/02A29L2lb)
LG345/02A24L1la)
LG345/02A62L1
HG174/02A13
HG1850/06A1
HG1050/04PT47.1
HG909/97A7
HG909/97PT8
HG909/97PT9
OU150/02A51L2la)
OU150/02A52L2
HG859/02PT9.14 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
OG92R/03A88le) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG70/94A4
OG92R/03A209L2
LG414/02A7L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A214L1la)
OG92R/03A206L1lc)ld)
LG571/03A143L2la)
LG571/03A155L5
LG571/03A145L2la)
LG571/03A146L1la)
LG571/03A128L1
LG571/03A143L3
OG92R/03A205
OG92R/03A206
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
HG44/04PT46 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A205
OG92R/03A209L1lc)
OG92R/03A206L1lc)ld)
LG571/03A21L4le)
LG571/03A21L1
HG44/04PT43L3
OMFP 3055/09PT263la)
OPANAF2137/11PT11.1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
LG571/03A19L1
HG44/04PT22
HG44/04PT23le)
HG44/04PT12 | |
6 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| contestatia privind confiscarea unor venituri - competenta de solutionare |
| |
195 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
83 |
|
| |
96 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
3 |
|
| contestatie impotriva refuzului nejustificat de emitere a actului administrativ fiscal |
| |
8 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
6 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
45 |
|
| contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Decizii de nemodificare a bazei de impunere |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unui act de control desfiintat |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unui act emis in procedura de executare silita |
| |
2 |
|
| contestatie la executare - organul de solutionare investit prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila |
| |
559 |
|
| |
3 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
14 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
8 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
15 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
4 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| conţinutul evaziv al raportului de inspectie fiscală |
| |
1 |
|
| Cu privire la metoda de control fiscal aplicata in cauza si la necesitatea anularii mentiunilor din cuprinsul raportului de inspectie fiscala cu privire la efectuarea in cauza a unei verificari prin sondaj |
| |
1 |
|
| daca Agentia Nationala de Administrare Fiscala se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
1 |
|
| dacã în raport de data începerii controlului vamal, diferenţele suplimentare de obligaţii vamale calculate în sarcina societăţii sunt prescrise |
| |
2 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
2 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza majorari de intarziere stabilite de organele fiscale in conditiile in care nu a contestat Nota de compensare si nu a adus argumente in sensul ca organele fiscale ar fi aplicat cota de majorare asupra unui debit nedatorat sau cota de majorare ar fi fost eronata sau s-ar fi gresit la calcule. |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligatiile fiscale stabilite prin titlul de creanta contestat in conditiile in care acesta a fost intocmit avand la baza un act administrativ, care ulterior efectuarii inspectiei fiscale a fost anulat de instanta judecatoreasca printr-o decizie irevocabila |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligaţii fiscale in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţionala de Administrare Fiscală, prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei formulate de X, în condiţiile în care aceasta a absorbit prin fuziune societatea Y, pe numele căreia a fost emisă, Decizia de impunere nr..Z., contestată, dată la care Y era radiată de către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor are competenţa de a soluţiona acest capăt de cerere în condiţiile în care această dispoziţie nu se referă la stabilirea măsurii de diminuare a pierderii fiscale, în cuantum de 3 milioane lei sau mai mare |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, se poate investi cu analiza pe fond a acestui capăt de cerere în condiţiile în care prin contestaţie nu sunt aduse argumente şi documente de natură să combată constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor are competenţa de a soluţiona capătul de cerere în condiţiile în care această dispoziţie nu se referă la stabilirea măsurii de diminuare a pierderii fiscale |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, se poate investi cu soluţionarea pe fond a cauzei in condiţiile in care soluţionarea cauzei depinde de existenţa unui drept care face obiectul unei alte judecăţi. |
| |