| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| constatarile din RIF sunt preluate din Procesul verbal de constatare incheiat de Garda financiara |
| |
2 |
|
| contestarea de sume inscrise in decizia de impunere dar care nu se regasesc in raportul de inspectie fiscala |
| |
6 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A104
OG92R/03A214L1la)
OG92R/03A214L3
OG92R/03A12.1lb)
OG92R/03A120L1
OG92R/03A109
OG92R/03A206L1
LG571/03A21L1
LG571/03A21L3lc)
LG571/03A24L1
LG571/03A24L3ld)
LG571/03A24L11
LG571/03A24L11lc)
LG571/03A145L8la)
LG571/03A145L8
LG571/03A160
LG571/03A141L2lk)
LG571/03A141L3
LG571/03A11L1
LG571/03A57L2
HG44/04PT22
HG44/04PT51
HG44/04PT46L1
HG44/04PT82
HG44/04PT42L3
HG44/04PT42L4
HG44/04PT42L6
HG44/04PT106-108
HG44/04PT111
HG44/04PT115
HG44/04PT38L6
HG44/04PT70lh)
LG414/02A9L7lj)
LG414/02A9L7ls)
LG414/02A11L1
LG15/94A3
LG15/94A4ld)
LG19/00A18
LG19/00A23
LG19/00A24
LG76/02A27
LG76/02A26L1
LG95/06A257L2la)
LG95/06A258L1
LG95/06A258L2
LG346/02A5
LG346/02A96
LG346/02A101
LG345/02A29L2lb)
LG345/02A24L1la)
LG345/02A62L1
HG174/02A13
HG1850/06A1
HG1050/04PT47.1
HG909/97A7
HG909/97PT8
HG909/97PT9
OU150/02A51L2la)
OU150/02A52L2
HG859/02PT9.14 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
OG92R/03A88le) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG70/94A4
OG92R/03A209L2
LG414/02A7L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A214L1la)
OG92R/03A206L1lc)ld)
LG571/03A143L2la)
LG571/03A155L5
LG571/03A145L2la)
LG571/03A146L1la)
LG571/03A128L1
LG571/03A143L3
OG92R/03A205
OG92R/03A206
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
HG44/04PT46 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A205
OG92R/03A209L1lc)
OG92R/03A206L1lc)ld)
LG571/03A21L4le)
LG571/03A21L1
HG44/04PT43L3
OMFP 3055/09PT263la)
OPANAF2137/11PT11.1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
LG571/03A19L1
HG44/04PT22
HG44/04PT23le)
HG44/04PT12 | |
6 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| contestatia privind confiscarea unor venituri - competenta de solutionare |
| |
195 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
83 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
96 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
3 |
|
| contestatie impotriva refuzului nejustificat de emitere a actului administrativ fiscal |
| |
8 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
6 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
45 |
|
| contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Decizii de nemodificare a bazei de impunere |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unui act de control desfiintat |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unui act emis in procedura de executare silita |
| |
2 |
|
| contestatie la executare - organul de solutionare investit prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila |
| |
559 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
3 |
|
| |
14 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
8 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
15 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
4 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| conţinutul evaziv al raportului de inspectie fiscală |
| |
1 |
|
| Cu privire la metoda de control fiscal aplicata in cauza si la necesitatea anularii mentiunilor din cuprinsul raportului de inspectie fiscala cu privire la efectuarea in cauza a unei verificari prin sondaj |
| |
1 |
|
| daca Agentia Nationala de Administrare Fiscala se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
1 |
|
| dacã în raport de data începerii controlului vamal, diferenţele suplimentare de obligaţii vamale calculate în sarcina societăţii sunt prescrise |
| |
2 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
2 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza majorari de intarziere stabilite de organele fiscale in conditiile in care nu a contestat Nota de compensare si nu a adus argumente in sensul ca organele fiscale ar fi aplicat cota de majorare asupra unui debit nedatorat sau cota de majorare ar fi fost eronata sau s-ar fi gresit la calcule. |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligatiile fiscale stabilite prin titlul de creanta contestat in conditiile in care acesta a fost intocmit avand la baza un act administrativ, care ulterior efectuarii inspectiei fiscale a fost anulat de instanta judecatoreasca printr-o decizie irevocabila |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligaţii fiscale in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţionala de Administrare Fiscală, prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei formulate de X, în condiţiile în care aceasta a absorbit prin fuziune societatea Y, pe numele căreia a fost emisă, Decizia de impunere nr..Z., contestată, dată la care Y era radiată de către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor are competenţa de a soluţiona acest capăt de cerere în condiţiile în care această dispoziţie nu se referă la stabilirea măsurii de diminuare a pierderii fiscale, în cuantum de 3 milioane lei sau mai mare |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, se poate investi cu analiza pe fond a acestui capăt de cerere în condiţiile în care prin contestaţie nu sunt aduse argumente şi documente de natură să combată constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor are competenţa de a soluţiona capătul de cerere în condiţiile în care această dispoziţie nu se referă la stabilirea măsurii de diminuare a pierderii fiscale |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, se poate investi cu soluţionarea pe fond a cauzei in condiţiile in care soluţionarea cauzei depinde de existenţa unui drept care face obiectul unei alte judecăţi. |
| |
1 |
|
| dacă ANAF, prin DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care OIF au sesizat organele de urmărire penală cu privire la aspectele constatate prin Notele de constatare ale căror constatări se regăsesc în Raportul de inspecţie fiscală care au stat la baza emiterii DI, contestată |
| |