| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligatiile fiscale stabilite prin titlul de creanta contestat in conditiile in care acesta a fost intocmit avand la baza un act administrativ, care ulterior efectuarii inspectiei fiscale a fost anulat de instanta judecatoreasca printr-o decizie irevocabila |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligaţii fiscale in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţionala de Administrare Fiscală, prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei formulate de X, în condiţiile în care aceasta a absorbit prin fuziune societatea Y, pe numele căreia a fost emisă, Decizia de impunere nr..Z., contestată, dată la care Y era radiată de către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor are competenţa de a soluţiona acest capăt de cerere în condiţiile în care această dispoziţie nu se referă la stabilirea măsurii de diminuare a pierderii fiscale, în cuantum de 3 milioane lei sau mai mare |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, se poate investi cu analiza pe fond a acestui capăt de cerere în condiţiile în care prin contestaţie nu sunt aduse argumente şi documente de natură să combată constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor are competenţa de a soluţiona capătul de cerere în condiţiile în care această dispoziţie nu se referă la stabilirea măsurii de diminuare a pierderii fiscale |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, se poate investi cu soluţionarea pe fond a cauzei in condiţiile in care soluţionarea cauzei depinde de existenţa unui drept care face obiectul unei alte judecăţi. |
| |
1 |
|
| dacă ANAF, prin DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care OIF au sesizat organele de urmărire penală cu privire la aspectele constatate prin Notele de constatare ale căror constatări se regăsesc în Raportul de inspecţie fiscală care au stat la baza emiterii DI, contestată |
| |
1 |
|
| dacă are competenţa materială de a soluţiona în condiţiile în care Dispoziţia de măsuri se referă la stabilirea de măsuri în sarcina contribuabilului şi nu cuprinde impozite, taxe, contribuţii sau accesorii ale acestora stabilite în sarcina contribuabilului |
| |
1 |
|
| dacă decizia de calcul accesorii contestată mai produce efectd juridice faţă de societate pentru această sumă, în condiţiile în care a fost anulată parţial prin Deciziile de impunere privind obligaţiile fiscale stabilite în urma corecţiilor evidenţei fiscale prin care organele fiscale au înţeles să modifice decizia de calcul accesorii emisă anterior, în sensul corectării erorilor materiale și diminuării sumei totale stabilite |
| |
2 |
|
| dacă DGSC are competenţa de soluţionare a capetelor de cerere în condiţiile în care dispoziţia de măsuri în speţă nu se referă la stabilirea măsurii de diminuare a pierderii fiscale |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care constatările din Raportul de inspecţie fiscală nr.X, care au stat la baza emiterii Deciziei de impunere nr.X privind obligaţiile fiscale suplimentare stabilite de inspecţia fiscală, contestată, fac obiectul Adresei nr.X/2014 transmise DIICOT – Biroul Teritorial X |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală au înaintat DIICOT- Structura X, Sesizarea penală nr.X ale căror constatări se regăsesc şi în Raportul de inspecţie fiscală nr.X care a stat la baza emiterii Deciziei de impunere nr.X contestată, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă Direcţia generală de soluţionare a contestaţiei se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei în condiţiile în care , a fost emisă fără respectarea condiţiilor procedurale de intocmire ale acestui titlu de creanţă, respectiv organele de inspecţie fiscală au completat pct.2.1.1 din decizia de impunere cu suma stabilită suplimentar şi nu rubrica 2.2.1 care se întocmeşte pentru soluţionarea deconturilor de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare. |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit obligaţii fiscale suplimentare prin estimare în condiţiile în care contestatara nu a fost găsită la sediul social pentru a pune la dispoziţia organelor de inspecţie fiscală documentele şi informaţiile care au stat la baza înregistrărilor în contabilitate aferente perioadei supuse verificării |
| |
2 |
|
| dacă în raport de data începerii controlului vamal, diferenţele suplimentare de obligaţii vamale calculate în sarcina societăţii sunt prescrise |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală au sesizat organele de urmărire penală din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie–Secţia de combatere a infracţiunilor conexe infracţiunilor de corupţie, cu privire la aspectele constatate prin Procesul verbal ale cărui constatări se regăsesc în Raportul de inspecţie fiscală, care a stat la baza emiterii Deciziei de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă se poate învesti cu soluţionarea pe fond a cauzei, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală au formulat Plângerea penală înaintată Parchetului de pe lângă Tribunalul .X. şi au sesizat Inspectoratul de Poliţie Serviciul de Investigare a Fraudelor, cu privire la aspectele constatate prin procese verbale, constatări ce se regăsesc şi în Raportul de inspecţie fiscală care a stat la baza emiterii Deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestatiei, în condiţiile în care argumentele aduse de contestatară privesc stabilirea ca nedeductibile a cheltuielilor cu impozitul pe salarii, cheltuieli care au influenţat pierderea fiscală declarată, iar societatea nu contestă Dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei impotriva celor doua acte administrative fiscale, în condiţiile în care societatea nu a respectat termenul legal de exercitare a căii administrative de atac |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au respectat prevederile legale referitoare la reverificarea perioadei în ceea ce priveşte impozitul pe profit şi TVA, respectiv nu au îndeplinit obligaţia prevăzută de lege privind comunicarea către contribuabil a deciziei de reverificare |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond, în vederea constatării existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale infracţiunii de evaziune fiscală |
| |
1 |
|
| dacă .X. datorează tva şi impozit pe profit, în condiţiile în care contestatara nu aduce niciun fel de argumente menite să combată constatările organului de control |
| |
3 |
|
| debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |
2 |
|
| debite pentru care instanta penala s-a pronuntat pe latura civila, prin decizie penala definitiva, in sensul recuperarii in cursul urmarii penale a prejudiciului |
| |
4 |
|
| decizia de impunere emisa pentru tva respinsa la rambursare si nu pentru obligatia de plata |
| |
1 |
|
| decizia de impunere emisa pentru TVA stabilita suplimentar si nu pentru obligatia de plata |
| |
1 |
|
| decizia de impunere nu este motivata |
| |
1 |
|
| Declaratia de patrimoniu si venituri are caracterul unui act administrativ |
| |
3 |
|
| |
2 |
|
| depaşirea duratei legale pentru efectuarea inspecţiei fiscale |
| |
1 |
|
| depaşirea termenului de efectuare a inspecţiei fiscale |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere - neindeplinirea procedurii pentru inspectia fiscala |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| diferente de drepturi vamale aferente unor operatiuni care mai facusera obiectul controlului vamal, materializat printr-o nota unilaterala |
| |
2 |
|
| documentele ce se emit in situatia recuperarii ajutorului de stat |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A83
OG92R/03A84
HG1050/04PT107.1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A83
OG92R/03A84 | |
1 |
|
| doua decizii de impunere emise in baza aceluiasi raport de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| dreptul de a fi ascultat |
| |
1 |
|
| dreptul la tacere drept de sorginte constitutionala |
| |
1 |
|
| dublul duratei IF si nelegalitatea deciziilor de suspendare a if |
| |