| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspectie fiscala au înaintat Parchetului Plângerea penală, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă DGSC se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală au înaintat DIICOT- Structura X, Sesizarea penală nr.X ale căror constatări se regăsesc şi în Raportul de inspecţie fiscală nr.X care a stat la baza emiterii Deciziei de impunere nr.X contestată, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale unor infracţiuni prevăzute şi pedepsite de lege |
| |
1 |
|
| dacă Direcţia generală de soluţionare a contestaţiei se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei în condiţiile în care , a fost emisă fără respectarea condiţiilor procedurale de intocmire ale acestui titlu de creanţă, respectiv organele de inspecţie fiscală au completat pct.2.1.1 din decizia de impunere cu suma stabilită suplimentar şi nu rubrica 2.2.1 care se întocmeşte pentru soluţionarea deconturilor de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare. |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit obligaţii fiscale suplimentare prin estimare în condiţiile în care contestatara nu a fost găsită la sediul social pentru a pune la dispoziţia organelor de inspecţie fiscală documentele şi informaţiile care au stat la baza înregistrărilor în contabilitate aferente perioadei supuse verificării |
| |
2 |
|
| dacă în raport de data începerii controlului vamal, diferenţele suplimentare de obligaţii vamale calculate în sarcina societăţii sunt prescrise |
| |
1 |
|
| dacă organul de solutionare se poate pronunţa asupra acestei sume în condiţiile în care societatea nu aduce niciun fel de motivaţii în susţinerea contestaţiei |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală au sesizat organele de urmărire penală din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie–Secţia de combatere a infracţiunilor conexe infracţiunilor de corupţie, cu privire la aspectele constatate prin Procesul verbal ale cărui constatări se regăsesc în Raportul de inspecţie fiscală, care a stat la baza emiterii Deciziei de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă se poate învesti cu soluţionarea pe fond a cauzei, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală au formulat Plângerea penală înaintată Parchetului de pe lângă Tribunalul .X. şi au sesizat Inspectoratul de Poliţie Serviciul de Investigare a Fraudelor, cu privire la aspectele constatate prin procese verbale, constatări ce se regăsesc şi în Raportul de inspecţie fiscală care a stat la baza emiterii Deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestatiei, în condiţiile în care argumentele aduse de contestatară privesc stabilirea ca nedeductibile a cheltuielilor cu impozitul pe salarii, cheltuieli care au influenţat pierderea fiscală declarată, iar societatea nu contestă Dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei impotriva celor doua acte administrative fiscale, în condiţiile în care societatea nu a respectat termenul legal de exercitare a căii administrative de atac |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală nu au respectat prevederile legale referitoare la reverificarea perioadei în ceea ce priveşte impozitul pe profit şi TVA, respectiv nu au îndeplinit obligaţia prevăzută de lege privind comunicarea către contribuabil a deciziei de reverificare |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond, în vederea constatării existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale infracţiunii de evaziune fiscală |
| |
1 |
|
| dacă .X. datorează tva şi impozit pe profit, în condiţiile în care contestatara nu aduce niciun fel de argumente menite să combată constatările organului de control |
| |
3 |
|
| debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |
2 |
|
| debite pentru care instanta penala s-a pronuntat pe latura civila, prin decizie penala definitiva, in sensul recuperarii in cursul urmarii penale a prejudiciului |
| |
4 |
|
| decizia de impunere emisa pentru tva respinsa la rambursare si nu pentru obligatia de plata |
| |
1 |
|
| decizia de impunere emisa pentru TVA stabilita suplimentar si nu pentru obligatia de plata |
| |
1 |
|
| decizia de impunere nu este motivata |
| |
1 |
|
| Declaratia de patrimoniu si venituri are caracterul unui act administrativ |
| |
3 |
|
| |
2 |
|
| depaşirea duratei legale pentru efectuarea inspecţiei fiscale |
| |
1 |
|
| depaşirea termenului de efectuare a inspecţiei fiscale |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A145L1
LG571/03A134^1L1
LG571/03A21L4lm) | |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere - neindeplinirea procedurii pentru inspectia fiscala |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| diferente de drepturi vamale aferente unor operatiuni care mai facusera obiectul controlului vamal, materializat printr-o nota unilaterala |
| |
2 |
|
| documentele ce se emit in situatia recuperarii ajutorului de stat |
| |
1 |
|
| doua decizii de impunere emise in baza aceluiasi raport de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| dreptul la tacere drept de sorginte constitutionala |
| |
1 |
|
| dublul duratei IF si nelegalitatea deciziilor de suspendare a if |
| |
10 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a deciziei de impunere in conditii de suprasolvire |
| |
25 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta ca urmare a nerespectarii conditiilor procedurale de intocmire ale acestui titlu de creanta prevazute prin OMFP 1378/2005 |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta in conditiile in care organele de inspectie fiscala nu au emis decizie de impunere conform prevederilor legale ca urmare a aanalizarii soldului sumei negative de tva ce trabuia solicitat la rambursare printr-un decont trimestrial si nu printr-un decont lunar |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta pentru obligatii fiscale suplimentare si nu pentru obligatii fiscale de plata |
| |
4 |
|
| eroare de inscriere a sumei in actul administrativ |
| |
3 |
|
| estimarea veniturilor in baza preturilor practicate pe piata |
| |
3 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
2 |
|
| exonerarea de la plata debitelor suplimentare si a accesoriilor aferente, contestate |
| |
1 |
|
| impozit pe venituri din activităţi în baza contractelor/convenţii civile |
| |
2 |
|
| incalcarea dreptului la apărare |
| |
2 |
|
| încetării calităţii procesuale |
| |