| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă datorează aceste obligaţii suplimentare stabilite în sarcina sa de către organele de control, în condiţiile în care compania şi-a mărit perimetrul de exploatare şi nu a calculat taxa aferentă perimetrului extins |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia achitării taxei pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale |
| |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera și accesorii aferente exploatarii de sare gema, calcar, tuf vulcanic, pegmatit cu mica si feldspat, sisturi grafitoase |
| |
1 |
|
| societatea datoreaza accesoriile, in conditiile in care societatea a achitat debitul principal pentru care s-au calculat dobânzi de întârziere |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
184 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
189 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
14 |
|
| |
108 |
|
| Datorie vamala |
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
5 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
4 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| daca obligatiile stabilite in sarcina societatii de organele de control vamal sunt prescrise in raport de momentul nasterii datoriei vamale pentru neincheierea regimului suspensiv in termenul acordat de autoritatea vamala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta asupra legalitatii reverificarii declaratiilor vamale de import in conditiile in care din actele aflate la dosarul cauzei nu rezulta elementele noi, existente la data intocmirii actelor de control contestate prin care au fost anulate actele de control ulterior intocmite |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
2 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
1 |
|
| data de la care se calculeaza accesoriile aferente obligatiilor stabilite de inspectia fiscala - daca acestea se calculeaza de la scadenta obligatiei principale si pana la achitarea debitului sau in functie de comunicarea deciziei de impunere |
| |
2 |
|
| dreptul organelor fiscale de a calcula accesorii in sarcina comisionarului vamal in conditile in care acesta actioneaza ca reprezentant al titularului operatiunii depunand in nume propriu, dar pe seama titularului declaratia vamala |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
4 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| justificarea ratei de randament in cazul marfurilor supuse prelucrarii in regim de perfectionare activa |
| |