| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă datorează aceste obligaţii suplimentare stabilite în sarcina sa de către organele de control, în condiţiile în care compania şi-a mărit perimetrul de exploatare şi nu a calculat taxa aferentă perimetrului extins |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia achitării taxei pentru activitatea de exploatare a resurselor minerale |
| |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera și accesorii aferente exploatarii de sare gema, calcar, tuf vulcanic, pegmatit cu mica si feldspat, sisturi grafitoase |
| |
1 |
|
| societatea datoreaza accesoriile, in conditiile in care societatea a achitat debitul principal pentru care s-au calculat dobânzi de întârziere |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
15 |
|
| Accesorii |
| |
4 |
|
| |
10 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală au reîntregit în mod legal profitul impozabil cu venituri din dobânzi aferente unor împrumuturi acordate unor persoane juridice române afiliate |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea obligaţia să înregistreze ca venituri sumele neachitate furnizorilor prescrişi pe o perioada mai mare de trei ani, în condiţiile în care societatea nu aduce argumente care să contrazică constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează acestă sumă în condiţiile în care prin contestaţia formulată aceasta nu aduce nicio motivaţie în susţinerea acestui cap de cerere |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor ce nu au corespondent in venituri |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu amortizarea |
| |
2 |
|
| deductibilitatea la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor înregistrate în contabilitate, care nu au la bază un document justificativ, potrivit legii |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| obligatia platii impozitului pe profit aferent veniturilor inscrise in facturi fiscale dar neinregistrate in evidenta contabila si nedeclarate |
| |
1 |
|
| Impozit pe venit |
| |
12 |
|
| |
12 |
|
| TVA |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |