| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera și accesorii aferente exploatarii de sare gema, calcar, tuf vulcanic, pegmatit cu mica si feldspat, sisturi grafitoase |
| |
1 |
|
| societatea datoreaza accesoriile, in conditiile in care societatea a achitat debitul principal pentru care s-au calculat dobânzi de întârziere |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
269 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
15 |
|
| |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de persoanele care ocupa functii elective |
| |
1 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
1 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
2 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |
5 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul pentru sustinerea invatamantului de stat - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributii la fondul de somaj in situatia incetarii contractului de munca a abolventilor pentru care s-a dedus cheltuiala cu salariile acestora |
| |
32 |
|
| Datorie vamala |
| |
2 |
|
| |
64 |
|
| Impozit pe profit |
| |
72 |
|
| |
29 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
96 |
|
| TVA |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |
1459 |
| |
1525 |
| IALOMITA |
| |
1212 |
| |
3 |
| IL |
| |