| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă titlul de creanţă fiscală contestat este emis în mod legal, în condiţiile în care societatea nu a declarat prin declaratia inventar sau declaratia 100 obligaţiile fiscale reprezentând redevenţe şi nu face dovada existenţei unui alt titlu de creanţă întocmit până la data emiterii deciziei de impunere contestată pentru sumele stabilite suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| determinarea redeventei miniere datorate bugetului statului avand in vedere evolutia cadrului legislativ aplicabil spetei, modificari ce au avut loc in timp, raportat la licentele aflate in derulare la datele procedurii modificarilor |
| |
1 |
|
| Incadrarea platilor efectuate de catre contestatoare in categoria “redevente” |
| |
1 |
|
| modificarea cotei de calcul a redeventei, efecte asupra contractelor incheiate inaintea intrarii in vigoare a actului normativ de modificare |
| |
6 |
|
| modul de calcul al redeventei aferenta lucrarilor efectuate in baza unui contract de concesiune |
| |
1 |
|
| nu exista concordanta intre denumirea obligatiei bugetare care a generat accesorii inscrisa in actul atacat si celelalte documente aflate la dosarul cauzei |
| |
1 |
|
| organele de control au stabilit în mod legal obligaţii fiscale suplimentare reprezentând redevenţă minieră şi accesorii aferente |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera și accesorii aferente exploatarii de sare gema, calcar, tuf vulcanic, pegmatit cu mica si feldspat, sisturi grafitoase |
| |
1 |
|
| societatea datoreaza accesoriile, in conditiile in care societatea a achitat debitul principal pentru care s-au calculat dobânzi de întârziere |
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
38 |
|
| Subventii |
| |
2346 |
|
| |
16 |
|
| Zone defavorizate |
| |
16 |
|
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |
1525 |
| |
1212 |
| IASI |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
534 |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| |
1409 |
| NEAMT |
| |
334 |
|
| |
4 |
|
| Accize |
| |
249 |
|
| |
34 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
54 |
|
| Datorie vamala |
| |
16 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
2 |
|
| daca regimul vamal de admitere temporara pentru o serie de bunuri introduse in tara in baza unor contracte de leasing mai poate fi mentinut in conditiile in care operatiunea temporara a fost incheiata in afara termenului maxim |
| |
1 |
|
| importul unui soft inregistrat pe cd daca se datoreaza drepturi vamale la valoarea softului |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |